Hei Jenter :)

snart-tobarnsmor

Flørter med forumet
Lenge siden jeg har skrevet noe her inne nå, har rett å slett glemt hele babyverden for en periode :O
Hvordan går det med dere alle? :)

Her går det faktisk overraskende bra iforhold til hvordan svangerskapet har vært hittils, er nå uke 29+1 :) babyen er fortsatt inni magen og skal forhåpentligvis være der i 10 uker til i allefall, hverken legene, jordmødrene eller meg selv hadde trodd at jeg skulle passere uke 29, så dette er litt godt kjenner jeg, så nå er neste mål uke 34 (å det skal jeg klare med glans har jeg bestemt!).
Men så går nå dagene med til å ta livet med ro også da, kjenner jeg blir litt isolert, og at det blir vanskeligere og vanskeligere å komme seg ut av huset, men har heldigvis noen gode venninner som er så gode <3 Noen andre her som er sykmeldte? hva gjør dere om dagene? :)

Ellers så håper jeg at de neste 10 ukene går kjempe fort, tenk, nå har vi snart gullene her hos oss<3  Jeg har en liten gutt på 2 år fra før som jeg har begynt å forberede om at det snart skal komme en baby i hus, og hittils er reaksjonen "NEI, mamma'n min & pappa'n min!" :P 

Hvordan forbereder dere storesøsken på at det skal komme en liten baby? :)

Ble litt rotete innlegg dette men håper noen forstår hva som står :P hehe

Uff, høres kjedelig ut å være sykemeldt. I hvertfall når du bare må ta det helt med ro - men det er jo verdt det når babyen kommer!! Vi har også en som blir 2 neste uke, kjenner at det er mer hektisk denne gangen og at ukene flyr! Har liksom ikke mer overskudd enn å jobbe og ellers få hverdagen til å flyte sånn rimelig bra. Når jenta er i seng orker jeg stort sett ikke annet enn å slumre på sofaen helt til jeg skal legge meg.

Litt vanskelig å vite hvor mye 2 åringen skjønner, men vi snakker om at mamma har baby i magen og hun selv går rundt med bamser under genseren og sier at hun også har baby i magen. Ellers har vi noen vennepar som har fått baby de siste 2-3 mnd, så hun har sett magene og deretter at magen er liten igjen og at det har kommet en baby. Om hun egentlig skjønner at vi også skal få en baby som skal være hos oss hele tiden tror jeg ikke hun har begrep om. Ellers snakker vi om at hun skal hjelpe mamma og pappa med babyen. Være med å skifte bleier, gi kos, finne smokken osv. Var nettopp innom en venninne her for et par kvelder siden og hilste på deres 7 dager gamle sønn, ååå ble så babysyk... lille gullet, det var så deilig å kjenne den lille kroppen som lå på brystet mitt, helt oppe i halsgropen min.. kjenner at nå gleder jeg meg til vårt lille gull skal komme!!

Back
Topp