Hei jenter :)

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Bare lurte på hvor mangen er det som har handla seg vogn og litt utstyr no ?? 
Har ikke handla inn noe enda...

Men for dere som har handla inn , korleis merke havna dere på ?? av barnevogn og bilstol ?? 

Har ei simo kombi vogn etter førstemann som me skal bruke til babyen:-) Av bilstol så har eg bestilt eit acta graco logico sete!..

Jeg har både vogn(er) og bilstol etter størstejenta. Vogner er Simo kombi og babyjogger city mini(trille som vi har brukt til 2-åringen fram til nå nylig. På fredag kjøpte jeg feste for bilstol til trilla for det savna jeg veldig sist. Det var mitt første innkjøp tiltulla i magen) Bilstolen er maxicosi cabriofix med easyfixbase som ble kjøpt ny for 3 år siden.

vi har kjøpt easywalker vognen :) også skal vi ha maxi cosi cabriofix sete... kan og brukes på vognen :))

Maxi Cosi mura 4 duo vogn og maxi cosi cabriofix bilsete. Skal prøve å finne base brukt på nettet, sånn easyfix til iso festene i bilen.. men dette mangler vi foreløbig ;)

har en emmaljunga citycross med citybag ifra storebror, åsså har vi handla tfk twinner twist duo søskenvogn :)  maxicosi cabriofix babystol med quinny zapp xtra som base, har å kjøpt så jeg kan klikke basen rett på emmaljungaen :)  stokke bounce and sleep har jeg å kjøpt ;) å har en kurv ifra jeg var liten til å ha på soverommet ;)

Britax Baby-Safe Plus SHR II som bilstol og Simo kombivogn 

Vogner: Så har jeg ørten stk å velge i. Regner med å bruke en Basson Grande ett eller annet, som dypvogn, også har vi en X-lander sportsvogn som jeg skal bruke etterhvert. 
Bilstolen til minsten blir Maxi Cosi Cabriofix med isofix base, og så blir det vel samme setet som broren, BeSafe Combi x3 med isofix.

Har bestilt emmaljunga edge duo vogn vi med classic understelle i crome.
Sete kjøper vi brukt av søskenbarnet mitt. Maxi cosi cabriofix med easyfix base :)

Back
Topp