hei jenter:)

lulan

Forelsket i forumet
hei hei :) ser at det har kommet mange nye inn her i sistte:) hyggelig å se. .

tenket bbare jeg skulle hilse på å si at jeg lever, trodde forma va begynt å bli bedre men der tok jeg grundig feil, tok et par dager på jobb før helgen og fikk en kraftig reaksjon på søndag, så nå er jeg sengeliggende, med doen som min beste venn. .

10 uker nå, haåper kvalmen/ oppkast gir seg snart. .  vert sykmldt i over en mnd:(

Takk :-)
Ønsker deg riktig rask bedring, husker fra tidligere at jeg ble utrolig mye dårligere av jobb og stress! 

lulan skrev:
hei hei :) ser at det har kommet mange nye inn her i sistte:) hyggelig å se. .

tenket bbare jeg skulle hilse på å si at jeg lever, trodde forma va begynt å bli bedre men der tok jeg grundig feil, tok et par dager på jobb før helgen og fikk en kraftig reaksjon på søndag, så nå er jeg sengeliggende, med doen som min beste venn. .

10 uker nå, haåper kvalmen/ oppkast gir seg snart. .  vert sykmldt i over en mnd:(

Stakkars, jeg har ikke vært på jobb siden slutten av jan, pga kvalme, er nå ti uker og 3 dager, og det har endelig sluppet tak :) Så i morgen er det jobb igjen, skal bli deilig :)

Masse god bedring, skal sende deg masse gode tanker, så håper jeg det slipper tak ;)

Havets fru skrev:
Håper formen din blir bedre snart!
Ønsker deg god bedring;-)  

Huff hørtes ikke mye kjekt ut nei. 
Vært små kvalm i mange uker her også, men ikke kastet opp.
Nå har det roet seg bare jeg husker å spise regelmessig.

God bedrings klem

Huff a meg:( Hørtes ikke noe godt ut!

Sender deg en god bedringklem 

takk til dere jenter:) ja håper virkelig det slipper take her snart. .  men skal prøve meg på 50% på tirsdagen, klarer ikje tanken på ikke være på jobb heller:(

Back
Topp