Hei jenter!

Triiny

Elsker forumet
Etter ordinær ul i dag så vister det seg at terminen min er 1 mai og ikke 23 april som mens terminen viste. Venter en liten gutt og det gleder vi oss veldig til<3
Så tenkte nå bare å si hei til dere her inne siden jeg da egentlig hører til her og ikke i april.

litt dumt å bli satt tilbake da, men selvfølgelig er du hjertelig velkommen i vår koselige Maigjeng!!

ååå, gratulerer med en liten gutt 

nå kjenner jeg fler og fler som skal ha i mai, kjempe gøy!! 

Ja det var skikkelig nedsig å bli satt tilbake så langt, men men. Alt var bra me lillegutt og det er det viktigste.
Når har du termin SweetCherry?

Og takk for velkomsten  once more

Kjedelig å bli satt tilbake, husker jeg ble satt tilbake 2 uker forrige gang jeg gikk gravid..kjedelig der og da, men etterhvert er det glemt! :)
Det positive er jo at vi får enda ei jente hit!!! Gratulerer så mye med gutten! Jeg venter også en gutt (var på tidlig-ul og fikk vite det for nesten 3 uker siden:). Har du gutt eller jente fra før? Jeg har gutt fra før, så her blir det meg og gutta, hihi ;)
Uansett, velkommen hit!

jeg har foreløpig termin ca.7 mai, men skal på ord.ul 6 desember så får vel mer korrekt dato da selv om det er garantert rundt 7 uansett 

Jeg har en liten gutt på snart 2 år fra før, så her kommer jeg til å drukne i gutter :)

SweetCherry skrev:
jeg har foreløpig termin ca.7 mai, men skal på ord.ul 6 desember så får vel mer korrekt dato da selv om det er garantert rundt 7 uansett 

Jeg skal også 6. desember! Gleder meg! Selv om jeg har jo allerede fått vite at jeg venter en gutt, men det er jo alltid morsomt med ul! :-)

Hei og velkommen skal du være :) 

Kjedelig å bli satt tilbake så mye da, men det viktigste er jo at alt står bra til med den lille i magen :) 

Hei og gratulerer så mye med en liten gutt i magen :) 

Velkommen :-D
Gratulerer masse med en liten gutt i magen. Blir spennende å se på hvilken måned du ender opp med Ü Jeg er på vippen i slutten av måneden ;)

gratulerer med en liten gutt i magen;)
gleder meg til å få vite hva mine er...

OG velkommen hit, alltid kjekt med nye tilkommere.

once more skrev:
litt dumt å bli satt tilbake da, men selvfølgelig er du hjertelig velkommen i vår koselige Maigjeng!!

Enig, og gratulerer med en liten gutt i magen! :o)

Back
Topp