Hei jenter :)

Hønemor24.07

Forelsket i forumet
Prøver meg her jeg også! Håper virkelig! Klaffer det nå så er terminen rundt 11.juli :) Jeg er 25 år og har en liten prinsesse fra før som ble født 24.juli 2009.
Gratulerer til alle som har fått spiren sin til å gro og lykke til til alle andre håpende :)
Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen! God helg

Hei tilbake :-) Lykke til med prøving og testing! Jeg får termin rundt 1 juli hvis det har klaffet her :-) Håper vi begge havner på juli! Har en gutt født september 09 fra før, så det blir ca 3 år imellom her også i isåfall :-)

Så kost! 3 år bellom er perfekt syntes jeg

Så kost! Er vel ikke lenge til testing på deg da :) Lykke til med det,skal krysse fingrene for deg!! :) Leenge til jeg kan teste ennå føler jeg :/ ja 3 år mellom barna er perfekt syntes jeg

Hei=) Lykke til med testing. Skal teste samtidig vi da, får jeg har også termin den 11 juli om den sitter denne mndemoticon * håper sånn* Og har også ei lita snuppe som er født den 24 juli, bare i 2007. Hihi*fnis* Også har jeg ei lita tulle til som blir 2 den 29 november<3

hehe så sprøtt :D
Håper vi begge får bli værende her nå da! *håpe,håpe*  kanskje vi får på samme dato i 2012 også ;) Masse lykke til!

Jeg har testet i dag :-) Har fått en svaaaak positiv, veldig tynn strek, men den er der. Går til stadighet å kikker på den, bare for å være sikker. Har også tatt digital test, den var negativ. :-(

Det blir jo sabla dyrt med all denne testingen :-P Så har gått til innkjøp av billigtester. Må ha en sterk positiv test før jeg kan slippe jubelen løs ;-)

Hønemor24.07 skrev:
Så kost! Er vel ikke lenge til testing på deg da :) Lykke til med det,skal krysse fingrene for deg!! :) Leenge til jeg kan teste ennå føler jeg :/ ja 3 år mellom barna er perfekt syntes jeg

Yeey! Svak er bedre enn ingenting ;) satser på at den bare blir sterkere og sterkere Gratulerer på forskudd da ;)  Bruker billigtester jeg også så kjøper jeg heller en CB digital når jeg er gravid bare for å se hvor mange uker den viser jeg er på vei og for at den er mye finere,haha og så er det jo SÅÅ gøy å ta tester :D (Positiv test da) lykke til.

Back
Topp