Hei jenter!!

Angelicka

Forumet er livet
Hadde time på sykehuset i går for å få oppfølgning etter jeg mistet i mai, og for å få vite litt hvordan jeg eventuelt skal forholde meg videre i svangerskapet. Fikk beskjed om at det var en av blodprøvene som var bittelitt forhøyet og den går på antikoagulasjon (jeg fikk hematom i livmoren når jeg mistet, så det kan jo stemme).

Men, han ville ikke sette meg på blodfortynnende nå, da jeg har hatt ett fint svangerskap tidligere, og fordi det var så liten forhøyelse i den blodprøven at det ikke burde bety noe.

Jeg skal tilbake igjen om 6 uker for en ny vurdering.

Fikk se ett bankende hjerte, og legen mente jeg var rundt 6 uker på vei... Har vært kjempeusikker på hvor langt jeg er, i og med at jeg har PCOS og veeeldig ustabile sykluser.. Bor egentlig inne på mai - forumet, men får ha en fot i hver leir fremover til neste UL i hvert fall tenker jeg :)

Skal bli hyggelig å bli bedre kjent med dere!

tenk at vi kom på samme termin forum igjenn

denne gangen skal alt gå bra hehe

velkommen

Så gøy,bare ha en fot her inne du,hjertelig velkommen skal du være

Tusen takk jenter!! Jeg tror egentlig det ikke helt har gått opp for meg enda at jeg er gravid... Ja, og så er det vel denne bekymringen om å miste som ligger i bakhodet hele tiden, og HVER gang jeg skal på do. Har angst for at det plutselig skal være blod på papiret!

Men håper og krysser fingrene for at jeg og dere skal holde ut helt til mål alle mann!

vet følelsen er der hos meg også

jeg tAr lutinus og hvergan den kommer ut så tenker jeg at det er noe anna med

men heldigvis så er det ingen tegn til blod dråper denne gangen ennsålenge

såååååå vi får x fingrene og håper at vi kommer oss igjennom dette sånn at vi kan shoppe baby ting sammen hehe

Lykke til.
Håper du får et sunt og fint svangerskap :D

Angelicka skrev:
Tusen takk jenter!! Jeg tror egentlig det ikke helt har gått opp for meg enda at jeg er gravid... Ja, og så er det vel denne bekymringen om å miste som ligger i bakhodet hele tiden, og HVER gang jeg skal på do. Har angst for at det plutselig skal være blod på papiret!

Men håper og krysser fingrene for at jeg og dere skal holde ut helt til mål alle mann!

Kjenner til den følelsen av å gå på do å være redd for at det skal komme blod på papiret. 

Gratulerer så masse med ny positiv test, og håper det går bra med dere helt fram til termin denne gangen. Snikeklem fra november 11-forumet! :)

Velkommen og gratulerer så mye med en liten spire!

Back
Topp