Er innom dere en liten tur jeg. Jeg har jo ikke vært her på evigheter om dere er her nok selv til å merke sånt
Har snoklest litt nå, og suser fra telefonen innimellom.
For jeg har virkelig fått verdens beste huseier. Nei.
Jeg skulle flytte inn 1.august, leiligheten var ikke klar før 17.august.
Internett skulle være inkludert, den er ikke trådløs, og fungerer ikke med ledning.
Jeg sender mld til han og spør om han kan finne ut av det. Ikke noe svar.
Jeg sender mld til han og spør om leiligheten har et bolignr (for står ikke på/ved døra der det skal stå..), ikke noe svar.
Og når han først svarer (sånn etter fire dagers tid..) så sier han "jeg skal komme opp en dag og se på det jeg.." .. Jadda..
Og ungen deres hylskriker døgnet rundt.. De har ei jente som er 2 mnd eldre enn Thea, og hu griner absolutt hele tiden, og er jo så lytt hus at jeg hører det som om det er i naborommet. Jej!
MEN. Håper det går bra med dere jenter?
Savner dere <3
Har snoklest litt nå, og suser fra telefonen innimellom.
For jeg har virkelig fått verdens beste huseier. Nei.
Jeg skulle flytte inn 1.august, leiligheten var ikke klar før 17.august.
Internett skulle være inkludert, den er ikke trådløs, og fungerer ikke med ledning.
Jeg sender mld til han og spør om han kan finne ut av det. Ikke noe svar.
Jeg sender mld til han og spør om leiligheten har et bolignr (for står ikke på/ved døra der det skal stå..), ikke noe svar.
Og når han først svarer (sånn etter fire dagers tid..) så sier han "jeg skal komme opp en dag og se på det jeg.." .. Jadda..
Og ungen deres hylskriker døgnet rundt.. De har ei jente som er 2 mnd eldre enn Thea, og hu griner absolutt hele tiden, og er jo så lytt hus at jeg hører det som om det er i naborommet. Jej!
MEN. Håper det går bra med dere jenter?
Savner dere <3