Hei jenter!

Honningblomsten

Forumet er livet
Husker dere meg? :)
Jeg har savnet dere masse etter at jeg måtte flytte ut :( Dere er en fin gjeng!
Men nå får jeg heldigvis lov å flytte inn på april! :D
Jaa! Jeg er gravid igjen :D Er såå glad :)
Håper spira vil bo i magen min i 9 måneder denne gangen :)

Klem fra meg!

Klart jeg husker deg!

Åhhh så fantastisk å høre at du er gravid igjen allerede! Nå ble jeg kjempeglad! :D

Hei:D Skal litt til for å glemme gamle kjente:D 
Så gøy:D Gratulerer så mye med spira:D 
Masse lykke til over på april forumet og lykke til med svangerskapet:D Denne gangen går det bra :D

Klem :D

Jeg var tilfleldigvis innom april forumet i går og så at du var der. Gratulerer så mye. Håper spiren klorer seg fast. Lykke til med svangerskapet

Så bra!!  Masse lykke til snuppa!! MÅ spiren klore seg fast denne gangen!!!

Minni skrev:
Klart jeg husker deg!

Åhhh så fantastisk å høre at du er gravid igjen allerede! Nå ble jeg kjempeglad! :D

Må bare signere denne

Gratulerer så masse!
Krysser alt som krysses kan for deg!

solsnuppa skrev:

Minni skrev:
Klart jeg husker deg!

Må bare signere denne

Gratulerer så masse!
Krysser alt som krysses kan for deg!

Åå, tusen takk <3 :)

Så utrolig godt å høre at du er gravid igjen! Gratulerer så mye :-) Kysser fingrene for denne!

Det er klar jeg husker deg! Gratulerer så mye med aprilspire i magen <3 den har bare med å høre etter og bli i magen din til termin :-d masse lykke til- utrolig koselig med oppdatering forresten ;-)>

ÅÅÅÅÅÅÅ så fantastiske nyheter!!! Gratulerer så mye med spiren, krysser fingre og tær for deg!!!! Håper du kommer innom å oppdaterer oss underveis. 

Nå ble jeg glademoticon
Gratulerer så mye!!
Og så bra at dere fikk det til igjen så raskt.
Lykke til med graviditetenemoticon

Gratulerer så mye det var koselig :)

YEEEY for deg!! emoticon Det var godt å høre! Nå skal jeg følge med på hvordan det går med deg ;) Så morsomt! Gratulere så mye!

Tusen takk jenter! :)
er suuper glad for at spira satt så raskt :D Men er litt trist å tenke på at jeg skulle vært 12 uker i dag :(

Back
Topp