Hei jenter :)

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Korleis står det til med dykk alle?
Er ikkje så ofte eg er innom forumet lenger.. Har vore mykje som har skjedd den siste tia..
Kort foralt, ungane bur med pappaen sin no, for ein periode.. Bruddet mellom xn gjekk ganske tungt innpå meg og eg gjekk inn i ein ganske tung depresjon.. :/
So på mandag blir eg lagt inn, for å endre livstilen min...So d..
Men sakna alle go jentene her inne da.. :)

Emma var på 2 årskontroll hin dagen. Me fekk den ganske seint.. Uansett vesle jenta mi e ei blid og normal jente på 14kg og 90cm :) So dei vekse t dei små. :)

Så trist å høre at du ikke har det så bra. Men utrolig bra at du får hjelp da! Håper du blir bedre snart :) Så fine mål på Emma da, de vokser og trives disse ungene!

Hehe, jeg og!

Trist å høre at du ikke har det bra - men håper det går bedre framover!!! flotte mål på jenta di! :)

Fru H skrev:
Så trist å høre at du ikke har det så bra. Men utrolig bra at du får hjelp da! Håper du blir bedre snart :) Så fine mål på Emma da, de vokser og trives disse ungene!

Det går bra med meg :) Teke ein dag av gangen, og ikkje so store steg, so går nok ting bedre etterkvart :)

Ja, ho e ei fin lita bolle jente ;) <3
Dei vekse so alt for fort... :/

Fru H skrev:

Sign. Stor klem. Masse lykke til!

En stor klem herfra også! Ikke rart at bruddet har gått innpå deg.. Masse lykke til framover!

Back
Topp