Hei jenter

Smiley80

Forumet er livet
Ser dere hvor fine tickere jeg har fått eller?

Men kjenner jeg ikke klarer å bryte jubelen løs riktig enda likevel... Skal til legen om 14 dager på første kontroll, så krysser fingrene for at alt er normalt. Føles veldig annerledes og riktig denne gangen.

Har ikke fortalt det til noen rundt oss enda, og har tenkt å vente en god stund enda også. Vet iallefall at svigermor spesielt kommer til å hoppe i taket og mase og styre og handle med en gang. Kjenner jeg ikke riktig er klar for akkurat det nå..

Tenkte jeg skulle juble og glede meg da jeg fikk positiv test, men klarer ikke helt å glede meg over det enda [&:]
Men får håpe det går bra nå og at jeg slipper å bli skuffet flere ganger [:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjære deg!!! Det var superhyggelig å høre[:D][:D][:D] Er sååå glad på dine vegne. Krysser alt jeg har og sender deg mange klemmer herfra[;)]

Så koselig[:)]
Gratulerer så masse!!

Denne gangen går det bra skal du se, masse lykke til i sv.skapet!
klem[:)]

ååååååååååå [:D] Håper virkelig at spiren sitter denne gangen. Ønsker dere masse lykke til og krysser alt som krysses kan [:D]

Åååååh!!!! Gratulerer så masse! Har tenkt så mye på deg og ønska og håpa at du snart skulle lage en sånn tråd! Nå håper jeg at det går supert og at du har en spennende vår og sommer i møte![:D][:D][:D]

HERLIG!!! Gratulerer sååå masse, Turid :D Dette var jammen en koselig nyhet. Håper spiren klamrer seg fast denne gangen, og det gjør den nok :D

Ellers benytter jeg sjansen til å klage på forumet som er blitt rotete :S Hehe!

Tusen takk for tilbakemeldingene emoticon

Er enig med dere i at nå er det liksom min tur.... emoticon

Så får vi bare håpe det går den rette veien!

Men nå er jo den fine tickeren forsvunnet, så jeg håper den kommer tilbake med tid og stunder når de får dette nye forumet opp å gå 100 %

Ser desverre ikke den fine tickeren din , men skjønner det slik at du er gravid ?! Nå ble jeg glad på dine vegne , tørker en tåre fra øyekroken nå ! Denne gangen skal det gå bra ! Kjenner til følelsen din at man ikke helt tørr slippe gleden løs ... Jeg gikk i 9 mnd med Liv -Marion og bare uroet meg ...

Gratulerer så masse med spiren! Jeg ska krysse fingrene for dere denne gangen, at h*n klorer seg fast.

Tussi75 skrev:
Ser desverre ikke den fine tickeren din , men skjønner det slik at du er gravid ?! Nå ble jeg glad på dine vegne , tørker en tåre fra øyekroken nå ! Denne gangen skal det gå bra ! Kjenner til følelsen din at man ikke helt tørr slippe gleden løs ... Jeg gikk i 9 mnd med Liv -Marion og bare uroet meg ...

Ja jeg er gravid Tussi :) :) Nå har tickeren min kommet tilbake! Blir litt rørt selv jeg når jeg leser om deg også, du vet hvordan det er... Ikke noe særlig å gå sånn og uroe seg, prøver å tenke positivt! Bare jeg får kommer meg til legen nå (skal om en uke) og får tidlig ultralyd og se et bankende hjerte skal jeg være glad :)

Bølla er på´an igjen skrev:
Gratulerer så masse med spiren! Jeg ska krysse fingrene for dere denne gangen, at h*n klorer seg fast.

Takk for finger-kryssingen :)

Tenker på deg og krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte på ultralyd denne gangen ! Klem fra meg

Back
Topp