hei jenter

_venter_

Elsker forumet
jeg trenger litt svar[8|]

på tirsdag tok jeg blodprøve hcg og da var den på 17008 tog ny torsdag da var den på 22210 så en fin stigning

men onsdag så gikk jeg tur da jeg var hjemme så begyte jeg å foss blø, det kom lika fort som det gikk.

og i dag nå i kveld så foss blør jeg i gjenn og kjener at jeg er veldig skeptisk nå

noen som vet noe omm dete og evt med erfaring

trenger noen svar[&o]

Eg tror, uten å skulle si noe sikkert, at du aborterer..
Men eneste måten du vet det på e vel å ta nye prøver? blir sjekket med UL?

det er det jeg frykter [:o]

men den hadde jo steget på hcg ojojojoj vil ikke dette[:(]

Det KAN og være at morkaken ligger på litt feil plass nå.. Det KAN og være at du har mensen som vanlig.. At det er noen rester som har samlet seg opp.. Det KAN være du mister og det KAN være helt uskyldig!

Jeg anbefaler at du legger deg til å sove, tenker positivt og håper på det beste.. Så lenge det ikke kommer noe embryo ut, så hadde ikke jeg tenkt negativt med engang!

Håper det stopper opp! :)
Du nærmer deg vel tiden for det er mulig å se hjerte under en ul? [:)]

Høyres jo desverre ikkje så bra ut, MEN, eg kjenner fleire som har blødd mykje og likevel ikkje mista, så det er jo håp enda. Må nok berre sjekke igjen om nokre dagar. Og viss du får smerter i tillegg så er det jo meir sannsynlig at du abortera. Masse lykke til, håpa spira held seg på plass!!!

ORIGINAL: **CogJ**

Det KAN og være at morkaken ligger på litt feil plass nå.. Det KAN og være at du har mensen som vanlig.. At det er noen rester som har samlet seg opp.. Det KAN være du mister og det KAN være helt uskyldig!

Jeg anbefaler at du legger deg til å sove, tenker positivt og håper på det beste.. Så lenge det ikke kommer noe embryo ut, så hadde ikke jeg tenkt negativt med engang!

Håper det stopper opp! :)
Du nærmer deg vel tiden for det er mulig å se hjerte under en ul? [:)]

jeg skal den 6 april[:)]

takk for fin kometar[:)]

skal ta deg på ordet og legge meg ganske så snart

ORIGINAL: sogn78

Høyres jo desverre ikkje så bra ut, MEN, eg kjenner fleire som har blødd mykje og likevel ikkje mista, så det er jo håp enda. Må nok berre sjekke igjen om nokre dagar. Og viss du får smerter i tillegg så er det jo meir sannsynlig at du abortera. Masse lykke til, håpa spira held seg på plass!!!

ingen smerter ennå [>:]

tusen takk skal ringe klinikken i moreen å høre med dem om ul

Back
Topp