Hei jenter

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
På tide med en oppdatering herfra også da ;)

Embrik stortrives i barnehagen og har faktisk de to siste dagene tisset på doen når han har stått opp om morgene, han er jo bare kjempe stolt og det er vi også. Han syns det er stas med lillebror, men det blir jo litt knuffing innimellom. hehe

Lillebror Theodor er ikke så liten lenger. Han er allerede blitt 13 mnd og han går som bare det. Begynte så smått og gå på ett års dagen, men på 13 mnd dagen gikk ha masse.  han e hjemme med pappan i pappa perm og de koser seg masse.

Jeg begynte å jobbe før jul, da jeg fikk vikariat på legekontor og i tilegg jobber jeg en liten nattstilling på avrusning og av og til på en forsterket avdeling på sykehjem. Jobber nesten for mye, godt med gode lønninger, men kjenner jeg er sliten og gleder meg til sambo er ferdig med permisjonen for da blir jeg i hvert fall hjemme de døgnene han er på jobb.

Pappan i huset er jo bare kjempe flink som er med Theodor hele tiden og han lager middag til jeg kommer fra jobb og vasker tøy og er bare superflink. Ikke rart jeg har lyst på en til ;)

Her kommer noen bilder ;

Guttetassene dine er bare sååå herlige!!Så store de har blitt!!
Og når kommer nestemann da????[;)]

Heldig du er som har så snill mann!![:D] Her trengs det et realt spark bak før han gjør noe...litt treg kan du si![8D]
Pass på at du ikke jobber deg ihjel!! Spennende jobber du har...[:D]

gurimalla så store de har blitt!!! Virkelig!
Nydelige gutter dere har, jeg skjønner godt du vil ha en til[:)]

Oy...de er blitt så store Embrik og Theodor. Tiden bare flyr. Skjønner godt at du vil ha en til. Selv om jeg er ferdig med å føde barn så må jeg innrømme at jeg av og til tenker tanken om en liten til. [:)]

Ååå så fine bilder!! Ikkje særleg like dei to [:)]

Flinke Embrik som tisser på do!!

Så skjønne gutter du har snuppa!! [:D] Skikkelige kjekkaser [:D]

Å snille mannen din [:D][:D]

Dere kan virkelig lage barn, de er jo bare så nydelige
Du er heldig som har så snill mann som gjør så mye. Her trengs ofte et aldri så lite spark bak, kanskje et hardt spark[&:][;)]
Må du huske at du kan si nei av og til hos ekstrajobbene dine, tenkt litt på deg selv, og ikke bare lønningene[:D]
Ha en flottings dag.

Back
Topp