hei jenter

*xsnox86*

Forumet er livet
jeg er veeeldig skjelden innom her ja.. men nå skal det skjerpes. [;)]

hvordan står det til med alle dere?? [:)][:D]

her går det vell egentlig i samme tralten.. unger, kyr, sauer, fjøsstell, jobb på floriss.. [:)]
ja, jeg har begynt og jobbe utenom gården foresten. tihi.. begynte på floriss i september, STORTRIVES!!
kjekt og få jobbe med det jeg har fagbrev som [:)]
ellers så går det jo som sakt i fjøs.. barna er med på det meste..
men gruer meg litt til april [&:] da har vi 95 sauer som skal ha lam.. [:)]
men aller først skal vi til oslo en heeel helg, uten barn.. [8D] da er det top gear vi skal på [:)]

Heeeei! :)

Koselig at fler og fler stikker innom igjen - liker å tro det var fordi jeg viste det smellvakre ansiktet mitt her Hohoh, neida!

Men morro å jobbe med noe man trives med - komme seg litt vekk fra barn og gård osv[:)]

Har du tid til å møte noen av oss damer mens du er her da? Eller er det tett skjema?

Hei! [:)]

Koselig å se deg her igjen! [:)] Høres ut som om dere går en spennende tid i møte, med både lamming og Oslo-tur! [:)]

Hellu[:D] Vi skal og på Topgear neste helg. Gruer meg litt jeg da, ikke helt klar for kalde Oslo. Men veeeldig klar for litt shopping[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Hei! [:)]

Koselig å se deg her igjen! [:)] Høres ut som om dere går en spennende tid i møte, med både lamming og Oslo-tur! [:)]

McMor: når skal dere på showet? [:D]

sillydilly: tror det blir knapt med tid desverre.. skal og være med en del andre, men slulle gjerne tatt en tru en annen gang bare for eg treffe BV gjengen [;)]

Klokken 15 på lørdagen. Dere da?

ORIGINAL: McMor

hehe.. det var vi og. [;)] jeremy og hammond sto på siden av meg når de sto i trappa og vi skulle bedømme bilene.. :P

Se der er jo du også! [:D]
Arti at vi nesten har en reunion her inne gitt[;)]

ORIGINAL: *xsnox86*

hehe.. det var vi og. [;)] jeremy og hammond sto på siden av meg når de sto i trappa og vi skulle bedømme bilene.. :P

Da satt vi jammen ikke langt fra hverandre[:D] Vi satt på felt 109, dere satt sikkert på 108 eller? Veldig glad for at de ikke stod ved siden av meg, hadde dødd på meg av nervøsitet[:D] Men det var knallbra show da. Over min forventning hvertfall!

ORIGINAL: *xsnox86*

Da satt vi jammen ikke langt fra hverandre[:D] Vi satt på felt 109, dere satt sikkert på 108 eller? Veldig glad for at de ikke stod ved siden av meg, hadde dødd på meg av nervøsitet[:D] Men det var knallbra show da. Over min forventning hvertfall!

jepp, vi satt på felt 108 (rad 8 faktisk) [8D]

ja, showet var knallbra [:D]

Back
Topp