Hei jenter

Purpurea

Gift med forumet
Lenge siden det har blitt skrevet her.

Jeg har nå startet og jobbe litt etter 3 år hjemme.
Skal SI dere at det var godt.

Nå har jeg blitt bibliotekar og jobber litt nå å da.
STORTRIVES[:)][:)]

Magnus har blitt veslevoksern, Han har litt matnekt om dagen så vi sliter litt med å få i han forskjellig mat
Det han åt før liker han ikke lenger osv.

Så nå går det i ristet brød med smør og grillkrydder,  [:'(]
Han har fått seg en bestevenn i barnehagen og de har hengt sammen som knoll og tott siden de begynte i høst.
I dag var det første komme hjem til han dag. DET var spennende og vi blir kjent med foreldrene hans.

I dag var det og skirenn, men M er ikke så veldig begeistret for å stå på ski, men  vi ville prøve siden kompisen skulle være med

Han gikk 500 meter og ville gå mer etter at vi kom i mål så dette skal vi gjøre om 14 dager og. Er annehver lørdag.

Ellers har jeg oppdaget 2 kuler i brystene så jeg venter på henvisningen til mamografi.
Regner ikke med at det er kreft, men det kan være greit å få sjekket det. Vet ikke hvor lenge de har vært der, men de var synlig på utsiden for 14 dager siden.

Håper alt er bra med dere og deres skjønne barn.
Trist at det har blitt så stille her, men slik går nå dagene.

Ønsker dere fortsatt en riktig så god helg[:)]

Takk for det Junemor[:)][:)][:)]
Ikke morsomt og lese om hjerteproblemene dine. Skremmende når man fortsatt er i sin beste alder og har mange år igjen og leve.

Bra at Vilde får hjelpe med smertene sine[:)]
De vokser så fort disse må.

Lykke til videre med dere alle June[:)]

ORIGINAL: *Junemed4*

Takk for det, jeg har ikke tenkt å "stikke av" ennå da, hehe..!![;)]

Det var da inderlig godt og høre[:D][:D]

Hei hei

Her går livet som vanlig, var hjemme på familietreff og mammafri i helga - veldig deilig!

Her har vi drøyd skigåing et år til og øver oss på skøyter. Kjempegøy og vesla er veldig flink. Veldig greit å kunne trille vogna med mini på skøytebanen så er vi der alle sammen.
Artig å høre at Magnus plutselig likte skigåing - utrolig hva det hjelper å ha en kamerat med som inspirasjon.

Skumle kuler, håper det er ufarlig. Kjenner litt for mange som har vært gjennom det, med forskjellig resultat. Krysser alt som krysses kan for deg!

Nå har jeg en uke igjen av mammaperm, så er det jobb og lang reisevei. Er i tenkeboksen der ja.
Tenk at mini blir ett år om 2 uker. Hvor har tiden fløyet hen?

Her flyyyr tida avgårde for tida, travelt med to små! Men, veldig kjekt[:)] trist at det er lite liv her for tida ja..

E ikke mye her inne jeg heller!
Dagene farer avgårde med to barn! Mye arbeid, men KJEMPE KOS!![:D]
Synes d e litt surealistisk at jeg sitter her med to kronisk syke barn[8|] Merker ikke noe særlig til d hos minstemann enda, men han får litt medisiner til måltidene og plutselig begynner nok han på inhalasjonsmedisiner han også så kan tenke meg vi vil få d travelt da!
Heldigvis vokser han fint nå og e like bak de på hans alder nå! Bare vent så tar han de igjen[;)] Han e en gutt med matvett og d liker vi[:D]
Ann Helèn e så absolutt kommet til o'store trassalder![&:] Kan være en prøvelse til tider jah! Her gjelder d å trå varsomt og ha tålmodighet ellers eksploderer d![&:][8D] Hun e sta og bestemt og vet hva hun vil. Selv om hun ikke e tilsynelatende sjalu på lillebroren så tror jeg nok d e en kombinasjon av trass og sjalusi hos henne. så vi prøver så godt vi kan å gjøre stas på henne og bruke alene tid med henne så hun ikke føler seg tilsidesatt.
Pga. alt som skjedde med Sebastian, at han gikk lite opp i vekt så har jeg sluttet å amme helt nå. Måtte pumpe meg for å se hvor mye han spiste og klarter ikke å holde pumpingen vedlike så jeg ga opp hele greien. Men d går kjempe fint å gi ham mme og d positive oppi d hele e jo at han ikke e så avhengig av meg så han kan heller være med far om jeg ska gjøre noe kjekt med AH[:)]

Ellers går alt sin vante gang her! Nyter å være hjemme for jeg var kommet til d stadiet at jeg var møkk lei av å jobbe og føle jeg mistet all tid med snuppa! Så vi får se hva som skjer når jeg skal tilbake i jobb. Blir uansett ny jobb for jeg vil ikke tilbake til den gamle. Trenger noe nytt! Men vurderer å gå hjemme litt lengre med Sebastian om d lar seg gjøre! Tiden vil vise hva som skjer[:)]

Så kjekt at Magnus plutselig liker å gå på ski da[:D] Her har vi ikke prøvd d ut enda. siden jeg har gått gravid med mye plager denne vinteren har vi avventet d litt, men tenker hun ska få seg ski til bursdag eller jul[:)]

Huff, skummelt med klumper! Ska sende gode tanker til deg og krysser fingrene for at d går bra![:)]

Back
Topp