Purpurea
Gift med forumet
Lenge siden det har blitt skrevet her.
Jeg har nå startet og jobbe litt etter 3 år hjemme.
Skal SI dere at det var godt.
Nå har jeg blitt bibliotekar og jobber litt nå å da.
STORTRIVES[:)][:)]
Magnus har blitt veslevoksern, Han har litt matnekt om dagen så vi sliter litt med å få i han forskjellig mat
Det han åt før liker han ikke lenger osv.
Så nå går det i ristet brød med smør og grillkrydder, [:'(]
Han har fått seg en bestevenn i barnehagen og de har hengt sammen som knoll og tott siden de begynte i høst.
I dag var det første komme hjem til han dag. DET var spennende og vi blir kjent med foreldrene hans.
I dag var det og skirenn, men M er ikke så veldig begeistret for å stå på ski, men vi ville prøve siden kompisen skulle være med
Han gikk 500 meter og ville gå mer etter at vi kom i mål så dette skal vi gjøre om 14 dager og. Er annehver lørdag.
Ellers har jeg oppdaget 2 kuler i brystene så jeg venter på henvisningen til mamografi.
Regner ikke med at det er kreft, men det kan være greit å få sjekket det. Vet ikke hvor lenge de har vært der, men de var synlig på utsiden for 14 dager siden.
Håper alt er bra med dere og deres skjønne barn.
Trist at det har blitt så stille her, men slik går nå dagene.
Ønsker dere fortsatt en riktig så god helg[:)]
Jeg har nå startet og jobbe litt etter 3 år hjemme.
Skal SI dere at det var godt.
Nå har jeg blitt bibliotekar og jobber litt nå å da.
STORTRIVES[:)][:)]
Magnus har blitt veslevoksern, Han har litt matnekt om dagen så vi sliter litt med å få i han forskjellig mat
Det han åt før liker han ikke lenger osv.
Så nå går det i ristet brød med smør og grillkrydder, [:'(]
Han har fått seg en bestevenn i barnehagen og de har hengt sammen som knoll og tott siden de begynte i høst.
I dag var det første komme hjem til han dag. DET var spennende og vi blir kjent med foreldrene hans.
I dag var det og skirenn, men M er ikke så veldig begeistret for å stå på ski, men vi ville prøve siden kompisen skulle være med
Han gikk 500 meter og ville gå mer etter at vi kom i mål så dette skal vi gjøre om 14 dager og. Er annehver lørdag.
Ellers har jeg oppdaget 2 kuler i brystene så jeg venter på henvisningen til mamografi.
Regner ikke med at det er kreft, men det kan være greit å få sjekket det. Vet ikke hvor lenge de har vært der, men de var synlig på utsiden for 14 dager siden.
Håper alt er bra med dere og deres skjønne barn.
Trist at det har blitt så stille her, men slik går nå dagene.
Ønsker dere fortsatt en riktig så god helg[:)]