Hei jenter!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Føler det er en evighet siden jeg har vært innom her.!!!

Jenta mi har vært veldig syk en periode, med 41 i feber,utrolig tett med pusting,diare,oppkast,sår hals å to tenne rpå gang...gråting fra morra til kveld...så jeg har ikke orka noe som helst! Sliten kan man si!

Nå får hun heldigvis antibiotika, å hun er mye bedre! Har reist til hjemplassen min å skal være her en uke nå. Godt å slappe litt av!

Ser frem til bv treff neste mnd! Å jeg beklager så mye masse fra hele mitt hjerte til alle dere jenter som planlegger dette!! Har ikke bidratt med noe Sånn blir det noen ganger!MEn som sagt tidligere...vi kan stille med kaffe på treffet... tar med noen maskiner, kaffe og melk til latte ! Nammegod kaffe!

Håper ellers alt er bra med dere,friske å raske store å små!

Stor klem fra Pinata!

så bra hun er bedre!!![:D][:D]

her er alt fint vettø!![;)]

ÅÅÅÅ du har vært savnet!! Tenkt på deg mange ganger!!

Så bra at hun endelig er frisk, det var nå forferdelig lenge hun skulle være syk da :(
Vi kommer dessverre ikke på landstreffet, da sambo fyller 30 helgen etter, og vi har planer om en fest den helgen. Eneste helgen han har fri i februar. Fått ny, høyere stilling, og byttet arbeidsplass. Så han har en del å gjøre.

Her har Simon holdt seg frisk lenge nå. Men sliter fremdeles med astmaen. Men med medisin går det så det suser=)

ORIGINAL: Gedine87

så bra hun er bedre!!![:D][:D]

her er alt fint vettø!![;)]

Huff så kjipt! Håper hun blir frisk som en fisk i en fei! [:)]

Masse klemmer til dere!

ORIGINAL: mormarion

Så bra at hun endelig er frisk, det var nå forferdelig lenge hun skulle være syk da :(
Vi kommer dessverre ikke på landstreffet, da sambo fyller 30 helgen etter, og vi har planer om en fest den helgen. Eneste helgen han har fri i februar. Fått ny, høyere stilling, og byttet arbeidsplass. Så han har en del å gjøre.

Her har Simon holdt seg frisk lenge nå. Men sliter fremdeles med astmaen. Men med medisin går det så det suser=)

Søt du er[:D] Synd du ikke kommer... hadde gledet meg til å treffe deg [;)]
Men da får vi ta det en annen gang. [:)]

Kose dere masse med bursdagskalas da!! Å håper Simon holder seg frisk leeenge!!

ORIGINAL: mormarion

I Åsane? Såg det var ledig der [:D][:)]
På utkikk etter jobb selv ser du, [:-] Ikke helt ennå da....

Godt du fåår slappe av litt nå [:D] Og godt å ha deg tilbake her!
Du er savnet! [:D]

føler jeg ikke har tid til noe for tiden [:'(] jenta mi har blitt max mamma dalt!! Kan ikke gå ut av synet hennes før hun hyler... henger i beina mine 24/7....

Back
Topp