Hei jenter :)

Ulvemamma

Glad i forumet
Har ikke vært innom på leeeeenge nå! Koselig å lese gjennom innleggene deres igjen [:)] var nesten som å komme hjem jo!

Sitter å nyter kvelden i kveld mutters alene [:D] Nachos og salsa, og en stoooor cola [:D] Alle tre barn i seng før klokka var 20 i kveld! Åh! for en fryd! Kan ikke huske sist jeg hadde en kveld helt i fred [:D] Vanvittig deilig! Sitter med en stor balje med tøy ved siden av meg som absolutt skulle vært brettet, siden det har stått der i 2 dager nå, men nei... Det er jo en dag i morgen også [;)] [8D] Tenker jeg bare skal nyte kvelden jeg!
Snart er det Medium på Tv2, og kanskje jeg kan få lagt meg etterpå [8D]

Håper dere har det bra alle sammen!
Her vokser Felix og blir altfor fort stor!
Var på kontroll på mandag, han er nå 4,5 mnd. Han veide 6500 gram og var 65 cm. 40 rundt hodet.
hvordan ligger deres små an ? Felixen her er litt liten har jeg skjønt, men han følger nå sin egen kurve- så ingen bekymring der [:D]

Ha en fin kveld alle sammen !

Seeee der er du!!!! Har tenkt masse på deg,! Og lurt litt på hvor du tok veien... Så godt å høre at du har det bra... :-)))

Der var du ja[:D] Har sett litt etter deg når jeg er ute, og tusler med vognen!

Benjamin er 5 mnd, og 6250 g, og 65,5 cm.
Går du på kontroll på li skole??[:)]

Så hyggelig å bli tenkt på [:)] Fikk melding av Opsideisi som sladret for meg her om dagen, tiden bare fyker syns jeg!
Jeg går på kontroll på Li ja [:)] Du også?

ORIGINAL: Ulvemamma

Så hyggelig å bli tenkt på [:)] Fikk melding av Opsideisi som sladret for meg her om dagen, tiden bare fyker syns jeg!
Jeg går på kontroll på Li ja [:)] Du også?

jupp! Du har vært savnet her inne,flere tråder om hvor du har tatt veien[:D]
Du må bli med på neste treff[:)]

der var du ja[:)]   amalie ble 4 mnd 10 januar, er 7kg og 63 lang :)

Back
Topp