Hei jenter

Willma

Glad i forumet
Ja nå er det lenge siden jeg har skrevet her inn , hender jeg svarer på et innlegg eller to og er inne her og føler med dere.
Først ville jeg få Gratulere alle som ha fått ny baby... NÅ ER DET SNART MIN TUR hehe... min termin er 1.des UL 8.des.
formen har vært overraskende fin denne gangen, men sliter med litt med hormonene om dagen og en kropp som ikke er like bevegelig lenger hehe.

William stor koser seg og de blir plutselig så store. Nå kommer det lange ord og setninger og ting jeg lurer på hvor i all verden han får det fra :).
Utrolig fin og morsom alder. Overganger til storseng har gått veldig bra. litt frem og tilbake men det må man jo regne med, mens do trening der er han ikke helt klar enda.
Regner med det blir en hektisk førjulstid her så jeg vil ønske alle dere flotte Mai mammaer en strålende flott førjulstid og en riktig God JUl.

Klemmer fra oss

Oj, da har du ikke lenge igjen! Masse lykke til med fødsel, håper alt går greit:)

Vi har heller ikke kommet så veldig i gang med dotrening, ho er ikke særlig interessert. Men er jo veldig praktisk å kunne snakke med dem, og få svar!

Kjempegod jul til dere også:)

Hei snuppa!
Ikkel lenge igjen nå, heldiggrisen[:D]

ORIGINAL: brownie*

Snart ferdig du ja!!! Så spennendes!![:D][:D]
Tipper det blir en spennendes juletid for dere med en liten nyfødt og en stolt storebror[:D] Du må iallefall ha mye lykke til med fødsel så håper jeg vi får oppdatering når du orker[:D]

God jul til dere også[:)][:D]

[:D]

koselig å høre fra deg igjen
lykke til med fødsel[:D]

du har termin samme dag som jeg skal på tilig ul[:D] (1des)

ORIGINAL: brownie*

Snart ferdig du ja!!! Så spennendes!![:D][:D]
Tipper det blir en spennendes juletid for dere med en liten nyfødt og en stolt storebror[:D] Du må iallefall ha mye lykke til med fødsel så håper jeg vi får oppdatering når du orker[:D]

God jul til dere også[:)][:D]

Så spennende, ikke lenge igjen da!
Håper du får en super fødsel!
God jul til dere også[:)]

ORIGINAL: xlissx

Så spennende, ikke lenge igjen da!
Håper du får en super fødsel!
God jul til dere også[:)]

Hørtes ut som gutta våre er på samme stadiet[:D]
Synes det er utrolig kos nå når det er blitt mer selskap i dem[:D][:D]

Lykke til med forestående fødsel! Så spennende med julebaby[:D]

Back