Hei Jenter

Blue_Angel

Flørter med forumet
Hur mår ni? [8D]

her er alt som før, nesten. jeg har vært mye syk for tiden.

men i natt tok kaka gitt, våknet av at jeg hosta opp noe [:-]
jeg svelget å prøvde å sove videre, men kjente det fortsatte å renne noe ned i lungene[8|]
hosta opp igjen å svelget å sånn holdt jeg på en stund, til slutt begynte det å bli så mye i lungene at det surklet når jeg pusta[:-]

sorry det jeg sier nå, men jeg gadd rett å slett ikke å gå til badet eller noe jeg tok det første jeg så (buksa mi) å spytta på den for å sjekke om det bare var slim, men nei da det var reint blod[&:]

jeg satt meg fort opp i senga å det surkla som fillern å da hoster man jo automatsik å jeg hosta opp masse blod det bare rant ned i lungene. jeg ringte legevakta jeg for jeg ble jo litt småredd mest pga surklinga. men han sa at det var jo ikke noe farlig[8|]
jeg fortalte om hjerte å lunger å sånt, men neida det var ikke noe farlig. nei nei tenkte jeg så jeg la meg ned igjen etter en stund å sov videre.

samme skjedde på dagen i dag[:-] men men får stole på legene om at det er HEEELT NORMALT at man kjenner det renner blod ned i lungene å at man hoster opp reint blod ikke noe spytt just blood.

utenom det er amina i farta, alt går fint i bhg å di som jobber der kan fortelle at hun er veldig populær blandt barna og guttene[:-] håpet det skulle gå noen år til, flere av dem er visst kjæresten hennes sier dem HAHAHA

hun er veldig interresert i prinsesser å hun heter visst Snehvit, å innimellom Kine (sne Kine fra elias filmen[8D] ) å når jeg sier at nei det er jeg som heter Kine får jeg kjeft for det er det hun som heter...

hun er en morsom skrue, å veldig flink til å hjelpe meg, hun klarer det utroligste, hun kan nesten sette på en maskin bare jeg sorterer klærne tar oppi skylde middel å stiller inn på riktig grader gjør hun resten. legger i klær tar i pulver lukker døra å trykker start[:D]

er sjelden innom her men prøver er nok for det meste på fiseboka jeg[8D]

hvordan er det med dere?

gratulerer til di som har fått nye bebiser å til di som er gravide[:D][:D]

Ehhhhhh hoste opp blod kan jo ikke være normalt????
Nei dra til legen sier no jeg.

Herlig å høre om lille prinsessa[:D][:D][:D][:D]

Har ei lita prinsesse selv jaggu[:D][:D][:D][:D][:D]
Se bort i fra vannkopper og slikt tull så har vi det toppers[:D]
Synes det er deilig at ungene begynner å bli store.

Mor og far begynner å få et liv igjen[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Kan jo umulig være seriøse de på legevakta!!?[:o]
Ta deg en tur til legen!

Så bra at snuppa de koser seg i barnehagen og har draget på gutta[8D]

Alt er fint her med oss, 1 årsdag i dag å greier[:D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Ta deg en tur til legen!

Hurra hurra for lillesnuppen!!!!!!
Gratulere med dagen!![:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~ theskj ~

Ehhhhhh hoste opp blod kan jo ikke være normalt????
Nei dra til legen sier no jeg.

Herlig å høre om lille prinsessa[:D][:D][:D][:D]

Har ei lita prinsesse selv jaggu[:D][:D][:D][:D][:D]
Se bort i fra vannkopper og slikt tull så har vi det toppers[:D]
Synes det er deilig at ungene begynner å bli store.

Mor og far begynner å få et liv igjen[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

jeg var hos legen, han sa det sikkert var ett blodkar som hadde sprekt[8|]

men i stad da jeg skulle hente venninna mi så begynte det igjen mens jeg kjørte bil[:-]

jeg hosta opp blod som bare det, men hadde det i munn for hadde ikke noe sted å spytte det[:-]
til slutt ble det så mye at det rant ned over hele meg, venninna mi holdt på å spy (gravid) å løp inn på jobben sin å henta en bære pose som jeg hadde på fanget når jeg kjørte. herre min altså..

jeg ringte istede legen min på rikshospitalet jeg han ba meg stoppe med marwan i helga han ville heller at inr prøvene skulle ligge på mellom 2 og 2,5 istede for 3. så da får jeg prøve på det, også trodde han at det kunen være infeksjon i lungene[:-]
det virker som om legene bare gjetter seg til noe, jeg blir gal av det...

morro med små prippne prinsesser[8D]
å ja det er såå deilig at di begynner å bli store, det eneste jeg skulle vært foruten var denne trassen men det går vel over til slutt[:-]

ORIGINAL: *ÅsLe*

Ta deg en tur til legen!

på legevakta her har di aldri vært særiøse, di er en gjeng med hobby leger der[:-]

1 år allerede =O
tiden flyr jo. gratulerer så mye med ettåringen[:D][:D][:D]

herregud.. de burde jo bedt deg komme inn, grunnet din syke situasjon.. hjelp! du går på marevan ja..det er ikke bare..

koselig å se deg her inne=)
dagene mine flyr med en snuppe på 6 uker,som tiden flyrrr

ORIGINAL: *Nikki*

herregud.. de burde jo bedt deg komme inn, grunnet din syke situasjon.. hjelp! du går på marevan ja..det er ikke bare..

koselig å se deg her inne=)
dagene mine flyr med en snuppe på 6 uker,som tiden flyrrr

ja sykehuset ble oppgitt da jeg sa hva di svarte meg, dette blod greiene må ha vært marewanen for en uke etter at jeg slutta med marewan ga det seg, jeg har vært på røken, Ct, gastroskopi å i morgen tidlig skal jeg på bronkoskopi så vet jeg ikke hva mer som skjer. men di har ikke funnet noe så det må ha vært marewanen, menjeg prøvde jo klexane også å da blødde jeg også. men det ordener seg nok. alt ordner seg som regel =)

6 uker allerede herremin dette går unna =) så bilde av ho så nydelig vettu =)

Back
Topp