Hei jenter !

Tussi75

Forumet er livet
Skremmende lite liv her inne for tiden ... Er her inne og sjekker jevnlig , men ikke mye å kommentere på . Det er vel slik det har lett for å bli desverre . Kan jo komme med en liten oppdatering fra oss .. Asbjørn er en våken og livat kar . Han vokser og trives . Han har fortsatt en stor forkjærlighet for anatomi , og velger ofte anatomi boken fremfor andre bøker . Her om dagen ville han "lese" om livmoren som god natt historie ,og vi så på bilder av livmorhalsen , morkaken ... Plutselig peker han på livmorhalsen og sier : skal babyen ut gjennom det bittelille hullet der ? Da må legen klippe det opp litt slik at det går lettere .... Så han er i hvertfall løsningsorientert :-)Ellers går jo tiden fort fram til desember nå .. Jeg er i litt laber form , men så lenge den lille har det bra så er det det viktigste ... Spennende å se hvordan vi takler å bli to barnsforeldre ;-)

Hehe[:D] Asbjørn er en herlig liten fyr[:D]
Kjedelig med formen din da, men godt du ikke har så lenge igjen av svangerskapet[:)]
Lykketil[:)]

hehe, han sønnen din blir nok lege han.

Er ikke lenge til du blir 2 barns mamma nå nei, nå går det fort[:)]
Lykke til med fødsel[:)]

Spennende tid dere går i møte nå -masse lykke til når den tid kommer [;)]
Asbjørn kommer nok til å ha mange spørsmål på lur når babyen endelig er kommet til verden!

Søte lille geniet da! [:D] Tenk at han Kan og i det hele tatt skjønner å interessere seg for det?! 
Jeg har selv lest litt om kroppen til Ana Maria etter at farfaren døde av lungefybrose, for hun var veldig forvirret. Da kunne jeg konkretisere Hvor han var syk. Det hjalp på flere måter; Hun var ikke lenger redd for at andre skulle dø av å være syk og kunne skjønne hva lunger er for noe. Boka jeg leste hjalp også på spisingen hennes. Hun var småspist og etter å ha fått forklart Hva magen og kroppen trenger, var det ikke et så stort problem lenger [:)]

Trist å høre at formen din hangler [:o]
Dere bllir sikkert fine 2barnsforeldre og Asbjørn blir garantert en super-storebror!

Han er nok ikke noe geni , har bare litt uvanelige interesser . Nå om dagen leser vi astronomi - han syns det er kjempespennende med alle planetene , verdensrommet , Melkeveien , sola vår og månen . Men han er treg på andre områder der andre er mye lenger framme . Det skal bli spennende å se hvordan det er å ha to barn . Vi går en spennende og utfordrende tid i møte :-)

Back
Topp