Hei jenter!

*Lesehesten*

Elsker forumet
Hvordan står det til med dere om dagen?

Alt er vel her! Travle dager med jobb og barnehage!
Forrige uke var særdeles slitsom med to syke og sutrete unger. Var så sliten at jeg hadde mest lyst til å gjemme meg. Mannen og jeg jobbet halve dagen hver, men fredagen orket jeg ikke mer og var hjemme hele dagen.
Har ikke fått sovet ut helt ennå heller for i helga var jeg på tur med jobben og da er det ikke akkurat lett å legge seg tidlig. Men gøy var det!
Fikk skutt på leirduer og kjørt ATV... MORRO!

Noget trøtt og sliten om dagen,men ellers er det bare greit[:D]

Kjipt med syke unger da! Også håper jeg du får "tatt igjen" den tapte søvnen igjen[;)]

Høres ut som ei morro helj da,lite søvn til tross[:D]

ATV er gøy!!! [:D]

Det er så sliiiitsomt med syke unger! Håper du får hvilt deg litt, så du kommer til hektene igjen. Er en dårlig sirkel man kommer inn i når man blir så sliten.

ATV er jo dritkult! [:D]

Ellers går det i ett her om dagene, jobber for fullt nå [:)]

slitsom når begge er syke samtidig da[&:]
Joda, travelt med jobb og to aktive unger. Men nå har jeg redusert til 80% og ungene har også bare 80% plass i bhg, og det er egentlig ganske kurant, selv om man blir ganske så sliten etter en dag hjemme med begge og[:)] Men får bedre tid til dem da[:)]

Det hørtes utrolig slitsomt ut, og veldig gøy ut!

Litt samme her, pjokken har vært syk siden torsdag og begynner endelig å komme i form igjen i dag. Så i morgen blir det barnehage igjen.
Spent på hva han synes om den nå etter og ha vært borte så lenge!

Her går det veldig bra. Jeg jobber bare 60%, men det er nok når mann er gift med en sjømann og er gressenke halve året. Travelt med skole barnehage, fotball og barneforening, men vi er friske og raske, snuppa sover godt så foreløbig er vi alle fulle av energi.

Er slitsomt med syke unger, men så er det så bra at vi glemmer så fort de blir friske igjen. Håper de kommer seg raskt og at de sover godt om natta.

Back
Topp