Hei jenter!

FancyPants

Forumet er livet
Visste ikke at det var aktivitet her igjen! KOoooselig![:D]

Jeg har vært uten nett en periode, siden B og jeg har flyttet i studentleilighet. Så nå har han begynt i studentbhg, og jeg begynner å studere 17. august.[:)]
Trives godt med det livet for tiden, jeg liker å ha kontroll og planer på ting.[;)]

Hvordan har alle det?

Ja, blitt liv her igjen[:D]

Vi har det bra. O er tilbake i barnehagen etter ferien og jeg er hjemme på perm og koser meg.

Fiint her óg. Herlig å ha gutta hjemme etter sommerferie hos besteforeldrene, så selv om ferien eeegentlig er over for Siverts del, venter vi enda litt med å begynne i bhg. Kasper begynner på skolen neste torsdag og jeg har første forelesning på onsdag.

Ellers er det jo litt spennende å vente på KS - det kan skje i morgen eller om 4 uker, så omtrent like forutsigbart som vanlig fødsel. Bare håper de rekker å gjøre det før fødselen setter i gang på annet vis, for ser for meg at planlagt roolig KS er å foretrekke framfor ett akutt et - basert på den litt ugne assosiasjonen jeg får når jeg hører ordet akutt. Iiikke akkurat et plussord.

Hei hopp!

Bra du også fant veien tilbake! [:D]

Her har det vært ferie i noen uker, så jeg har ikke vært veldig aktiv. Men alt er vel og vi koser oss.
Noah har hatt første dagen i barnehagen idag, og det gikk bra! [:)]  Imorgen er det både frokost, sove og lunsj for han der nede, så det blir spennende.
Maja er i full fart, veslevoksne lille frøkna.. Lille båndopptageren min.. "jammen mamma, det er jo ingen kriiiise"..

Heisann![:)]
Her er alt bare bra med meg og mine.Trym har startet i ny bhg og denne første uka har gått kjempebra.Flinke gutten min[:)]
Snuppa er snart 8 mnd og jeg fatter ikke hvor tiden blir av[&o]Men jeg storkoser meg og grugleder meg til jobbstart forhåpentligvis den 18 oktober[;)]

Back
Topp