Hei jenter ! :)

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Beklager lite oppdateringer på de forskjellige listene de siste dagene, alt har vært et ork.. Hehe..
Skal prøve å få oppdatert iløpet av dagen

Så lurer jeg på om noen vil ta på seg ansvaret å oppretteholde Ordinær Ultralyd-lista ? Blir litt mye for meg å holde styr på 4 lister akkurat nå..
Jeg har jo allerede laget en tråd på det, men hvis noen vil ta på seg denne oppgaven, så bare lag en ny og kopier fra den gamle, for å så la den gamle forsvinne. Kanskje sende pm til en moderator å få den på topp ?

Ellers får dere ha en strålende dag jenter !

Skjønner deg.

Jeg har ikke kapasitet til å ta den, føler jeg, er allerede på etterskudd med det jeg har ansvar for (på februar) for jeg har visst hverken konsentrasjon eller overskudd for tiden... Skjønner utmerket at du gjerne vil overlate det til noen andre. Om ingen andre vil påta seg den kan jeg gjøre det, UL-lista er tross alt ikke det verste (jeg var dum nok til å ta "kontrollene våre" jeg, alle kontrollene... Hadde det sist, og det gikk veldig fint, men det er visst en forskjell på å vente nummer en og nummer to... Jeg har ikke helt samme engasjementet heller...)

jeg hadde gjort det, om jeg selv var interessert i alle disse listene, men det er jeg ikke[8D]så jeg håper en liste-interessert person kommer og tar over. Hvis ikke så er det(for meg i allefall) ingen undergang om vi ikke fører lister på absolutt alt[8D]

*dytte litt* [:)]

Back
Topp