Hei jenter :)

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Da er jeg hjemme fra ferie, og skal INGENTING resten av ferien [:D] Kom hjem igår da, ble bare i campingvogna til foreldrene mine 1 natt. Sov svært lite, det var hardt, pluss at lillegutt klatra over hele meg i søvne.. Så da tok vi turen hjem igjen og har sovet såååå godt inatt [:D]

Ble forøvrig ganske sur igår, det står på babyverden at nå som jeg er 9 uker, så skal jeg liksom ikke være kvalm ! NEIVEL ! Jeg kastet opp 2 ganger igår (bruker ikke kaste opp mer enn 1 gang i uka ca), kvalm som fy enda ! Håper virkelig det gir seg snart.

Så nå skal jeg bare prøve å slappe av, med en liten gutt med *litt* for mye energi rundt beina ! Sambo kommer ikke hjem før onsdag.

Har dere hatt en fin ferie damer ? Og hvordan er formen ? [:D]

Jeg MÅ bare fortelle 1 ting til.. Det har jo ikke blitt noe sex her enda, siden jeg ble gravid, siden jeg har vært så mye dårlig.. Så jeg har jo drømt mye da.. Seksuelt liksom.. Hehe.. De fleste gangene med sambo, men inatt var det andre boller gitt. Jeg hadde meg nemlig med Jens August fra Hotell Cæsar ! Ikke drittsekk-versjonen, men den snille versjonen [:D] Haha ! Det var så ekte !
Så håper viiiirkelig kvalmen forsvinner snart så vi kan kose oss litt ! Jeg å sambo altså, ikke Jens August.. Haha [:D]

Hørtes fantastisk ut![:D]
Jeg har min første feriedag i dag, og har sendt sambo på tomta vår der han skal forberede til støping av grunnmur.... Så sitter her med BV og lurer på hav jeg skal finne på![:)]
Mine to små kommer hjem fra ferie med sin far om en uke, så jeg har masse tid å ta av, tips til hva jeg kan gjøre mottas med takk![:)]
Ellers dusjet jeg i dag, og nå virker det som at jeg begynner å bli "dårlig"... Sliter med lavt blodtrykk i svangerskapene, og dette merket jeg i dag da jeg måtte hive meg ut av dusjen for å få frisk luft![&o]
Kvalmen er også kommet, og jeg er snart 7 uker på vei.. men blir det som de to forrige svangerskapene så blir ikke jeg skikkelig dårlig før uke 8 og et par måneder fremover...[:'(]

Hehe..... Nå måtte jeg trekke ganske bredt på smilebåndet gitt....
takk skal du ha...

Hehe.... Artig drøm da!
Jeg derimot drømmer stadig vekk om en jeg gikk i klasse med tidligere....
Jeg var forelska i ham på barneskolen, og har ikke sett ham på 7-8 år nå, men etter jeg ble gravid, drømmer jeg stadig vekk at han gjør alt han kan for å sjarmere meg, at han vil være kjæresten min osv osv osv.... Aldri sex faktisk, bare flørt.... Hehe...
Merkelig.... Hadde ikke tenkt på ham på mange år før jeg ble gravid! Haha...

Back
Topp