Hei jenter !

Tussi75

Forumet er livet
Nå er det lenge siden sist . Jeg har vært her inne endel og lest fra mobilen ,men får ikke til å skrive noe derifra ...
Dessuten så har jeg hatt behov for å være litt anonym ,når jeg har vært inne og snoket på et annet forum :-)
Fikk en positiv graviditets test i mars ,men med tanke på hva som skjedde sist så har jeg ikke turt å helt tro på dette .
Men etter noen kvalme måneder og etter den tredje ultralyden i dag tør jeg å offentliggjøre det i dag.
Jeg var på ordinær ultralyd i dag .Alt så helt flott ut . Den sprellet og koste seg :-) Terminen ble flytte fra 8.desember til 15.desember ,men tror nok at den tidligste terminen stemmer best .
Verken legen eller jeg klarte å finne en "tut" på babyen ...Så det kan jo se ut som om det kan bli en jente ,men helt sikker var ikke legen ... Vi velger derfor å holde kjønnet helt åpent :-)
Men Asbjørn har vært rimelig sikker i sin sak hele tiden : Det er en jentebaby mamma :-)

ÅÅÅ gratulerer så masse!!!![:D][:D][:D]
baby til jul - så herlig!!![:D][:D][:D]

Sååå koselig[:)]

Må vel innrømme det at jeg har jo venta litt på det siden du mista for en stund siden..

Masse lykke til videre og kos deg med spiren i magen og storebror[:D]

så herlig <3
jeg ble skikkelig rørt nå !!! og kjempeglad!
all mulig lykke og glede ønskes dere i deres nye svangerskap.
Kyss og klem!!!

Endelig offentlig :-) Gratulerer masse masse nok en gang! [:)]

Så koslig nyhet Tussi [:)][:)] Gratulerer så mye -endelig ble det din tur [;)] Forstår godt det med at du ikke har turt å tro på detså tidlig i svangerskapet, men nå har du all grunn til å kunne nyte tida som er igjen! Så bra at alt er som det skal være med den lille i magen [:)] Så får vi bare vente å se da om Asbjørn har rett i sine antagelser [:D]

Gratulerer så mye og så utrolig spennende[:D]

Gratulerer så mye med en liten en i magen [:D]

Gratulerer, dette var kjempegøy å lese[:D]
Håper resten av svangerskapet blir uten kvalme og komplikasjoner[:)]

GRATULERER SÅ MASSE;)

Så fantastiske nyheter da Tussimor! Gratulerer så masse!
Gleder meg til å følge med videre i svangerskapet! Håper at formen din er fin fremover [:)]

Back
Topp