Hei jenter :)

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Er ikkje så mykje innpå BV fortiden, men er no inne å sniktitta litt på dykk alle sammen innimellom, men sjelden eg legg igjen ein beskjed.. [&:][;)]
Det skjer so vanvittig masse her fortiden.. Eg har funne ut at det er rimelig krevande med ein 3åring som skal bleieavvennast og ein 1åring som skal ta og vere borti absolutt alt. Mest av alt e det kjekt å dra båset rundt om i huset om mamma er litt treig med å stenge døra til båset. [&:][8D] Men når ein ser på det frå ei anna side er det so fantastisk gøy å sjå kjærleiken mellom dei to syskene. Herlig! Da bankar mammahjertet ekstra hardt av stoltheit ja. [;)] Elias og Emma er stortsett to blide og nydelige ungar med masse fanteri og sprell. Heilt normale ungar vil eg påstå. [:D] Emma er og begynt å snakke masse. Rart å høyre igrunn. For ho er jo plutselig ikkje babyen min lenger.. [;)]

Eg har og fått meg ein deltids jobb hjå lerum, og trivast veldig godt der. Alle er jo såå trivelig og hyggelege. [:)]
Ein negativ ting er at me må finne oss ein ny plass å bu innan 1. August. Me har ringt på alt av hus og leiligheitar rundt om i nærmiljøet men alt er utleigd innan me rekk å seie BØ.. So her er dagane rimelig hektiske ja.

Håpar alt står bra til med dykk alle sammen. [:)]
Og til de som er blitt gravide, gratulerar so veldig masse med det, og til de som har født, gratulerar med prinsen/prinsessa. Og til de som e prøvarar blitt - håpa at eit lite knøtt sette seg fort i magehuset og held seg der i 9mnd! [:D]

Klem frå ei hektisk småbarnsmor **Lykkerus**

Litt bilder av mine herlige ungar:
(OBS litt store pga FACEBOOK)

Ser ut som om ungane mine får veldig masse snop utifrå bildene[:-] men det stemme ikkje! [;)]

Nåh, så fine unger du har!!! Så ut som dere koser dere masse![:)][:)][:)]

Og til lykkeønskingene så kan jeg vel stille meg i den siste kategorien din, og si takk for det[;)]

Back
Topp