Hei jenter!

CamillaA

Betatt av forumet
Hei alle sammen.

Etter lang tid og prøving satt endelig lille vennen der. Håper at alt går bra!
Når har der termin?

Har dere vært hos legen/jordmor?

Gratulerer så mye [:)] Og velkommen hit!
Når er termin?

Selv har jeg termin 8. januar, og har fått time til legen når jeg er ca 10 uker. Tror det er greit å ta kontakt med legen allerede nå, og høre når du kan komme. Har forstått det sånn at det er vanlig med første svangerskapskontroll mellom uke 8 og 12, men vet at enkelte her har hatt time mye tidligere også.

Foreløpig termin er 16 Januar :)

Ok. Har avtalt med lege og jordmor og fått time om et par uker. Blir spennende! Har du fått mange symptomer til nå eller?

Gratulerer og velkommen.

Har termin 10. jan. Skal til første kontroll 15. juni og ultralyd 10. august.

- Myth -

Gratulerer og velkommen!!!
Jeg har termin 20 januar og skal på første kontroll i uke 8.

Velkommen og gratulerer![:)] har foreløpig termin 14. januar. Skal til første kontroll når jeg er 10 uker på vei [:)]

Hei![:)] Gratulerer med spire i magen!

Jeg testet positivt igår. Foreløbig termin 21 januar. Har ikke bestillt time hos legen enda.. Tenkte å ringe til tirsdag.

Lykke til videre i svangerskapet!

Gratulerer så mye! Så utrolig godt når det endelig klaffer [:)]

Jeg har foreløpig termin 3. jan! Har heller ikke bestilt time hos legen enda.

Gratulerer så mye og velkommen! [:D]

Jeg har termin 12 januar, og skal til legen i uke 7.

Gratulerer med spire og velkommen til oss.
Jeg har termin rundt 17. januar, og har allerede vært hos legen. Var der dagen etter positiv test, siden vi er langtidsprøvere med flere SA.
Masse lykke til i ukene fremover. Gleder meg til å bli kjent med deg og magen [;)]

Gratulerer så masse!!! Og velkommen hit! [:D]

Har foreløpig termin 6. januar, ikke vært hos lege/ jordmor enda. Men har vært på en tdlig ul, så ikke så mye der da...

Back
Topp