Hei Jenter

TrønderPia82

Elsker forumet
Jeg beklager at jeg ikke har vært aktiv på Dagens Bruker-trådene, selv om jeg begynte å være med. Men jeg har ikke internett hjemme for tiden, så er innom og sniker litt på jobb nå. Men må si at alle dere er en gjeng med flotte damer, og jeg kunne tenkt meg å møte dere alle sammen[:)]

Her har det skjedd litt. Vi flytta inn i nyhuset forrige helg, og jeg har begynt å jobbe[:)]
Er helt ubeskrivelig deilig å være "ferdig" med huset. Alt har falt til ro. Ungene trives, og vi foreldre trives og har det bra sammen[:)] Har vært et tøft år på mange områder, men jammen kjennes det ut som det er glemt[:)]

Å begynne på jobb mens pappan steller hjemme er også deilig. Jeg har vært så mye alene med ungene, at det å komme seg ut litt gjorde godt. Får dårlig samvittighet av å tenke sånn, men... Minsten skal begynne i bhg i juni.

Håper dere alle sammen har det bra[:)] Noen som er blitt gravide da?[;)]

Så godt å høre at dere er inne i huset og at saker og ting faller på plass [:)] Og hvis det er noen som har godt av å komme seg litt ut av huset alene så er det deg, så det skal du absolutt ikke ha dårlig samvittighet for.

KOS dere, og nyt!

Så godt å høre at dere har det så fint!
Klart det er godt å komme seg ut av huset litt. Ikke minst å få lov til å bruke hodet på andre ting enn å pakke stellevesker å finne på middager. Trenger ikke å ha dårlig samvittighet for det snuppa!

Tusen takk[:D]
Å nei dag nate. Jeg glemmer ikke dere, kommer bare sterkere tilbake når jeg får internett igjen.

Snakker om BRÅ avvenning etter å ha bodd ved datamaskina det siste året[8D]

Back
Topp