Hei jenter.

*Stjerna*

Flørter med forumet
Jeg har en datter som er født 10 Desember 2009.
Å nå venter jeg nummer 2 i desember, foreløbig termin 3 desember. [:)]
Jeg fikk vite om dette forumet av en venninne, hun fortalte at det var utroligt hyggeli på dette forumet. så jeg fant ut at denne gangen skulle jeg prøve meg.

jeg står i en litt vanskeli situasjon nå,
I helgen gikk min kjære i fra meg, for han har vist ikke følelser for meg lengre.
Å han har funnet ei annen jente [:@] [:(]

Å han var med på dette barnet, for han viste godt at når man har sex uten prevansjon kan dette føre til ett barn.

å jeg har veldig sterke meninger om abort, å det kommer ikke på tale å ta abort.

Min x, sier at han kommer til å lage ett sant helvette for meg om jeg ikke tar abort, for han vil ikke ha dette barnet, han vil ikke ha meg. han vil ha kontakt med dateren sin, men ikke med det barnet jeg bærer fram nå.

jeg er nå 9 uker og 5 dager på vei.
å i uke 5 slår jo hjerte, å når ett hjerte slår er det jo liv, for det sies at når et hjerte slutter å slå er man død, så det er et liv allerede i uke 5.
Å nå som jeg er hele 9 uker, snart 10, har det jo skjedd utrolig masse med utviklingen.

Jeg føler meg hjelpes løs, å har sendt min datter til min mor, slik at hun kan slippe å ha en udugelig mor som bare gråter og gråter.

koselig å hilse på dere her inne iallefall.

hei på deg og velkommen til oss... :D

jeg vet ikke helt hva jeg skal si til det du skriver, blei litt målløs her jeg sitter... huff du må være i en skikkelig vanskelig situasjon.[:(] sender deg en klem jeg.

Først og fremst, gratulerer med den nye spiren[;)]

Høres ikke ut som en hyggelig situasjon du er i[:(] Håper exn din kanskje bare fikk et sjokk over at du var gravid igjenn, og at han skjerper seg når han har vent seg til tanken. Hva som skulle være mindre fantastisk med dette barnet du bærer frem nå, og det dere allerede har sammen.. Nei han må gi seg[&:]
Du er hjertelig velkommen hit, er en kjempe hærlig jeng hær inne som kommer til å støtte og hjelpe deg i gjennom dette : )

Ønsker deg lykke til :-)

off... har når skrevet 3 forskjellig innlegg men slettet det igjenn.. var så vanskelig å vite hva som ble de riktige ordene å si, så det ble bare enkelt..

Først, velkommen hit, er ganske ny her selv!!

Og håper virkelig at ting ordner seg for deg og at han barnefaren kommer til fornuft.. uansett så e dette med abort ditt valg!!
Å hvis han bryr så og er glad i sin nåværende datter må han skjønne at det å gjøre livet ditt og til det kommende barn vanskelig gjør han det også vanskelig for henne..

Først må jeg bare ønske deg velkommen hit og håper at du trives hos oss.. [;)]

Huff, du har det ikke lett for tiden.. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det.. Er jo dumt at xen ikke vil ha noe kontakt med datteren sin eller det nye barnet som du nå bærer på. Jeg er så si målløs her jeg sitter, vet liksom ikke hva jeg skal skrive til deg. Har du ingen du kan snakke med om dette??

velkommen til oss!!![:D]

Ikke no koselig situasjon det du er i nå!!
Uansett så må du gjøre det du føler for selv! Jeg heller ville nok aldri tatt abort, det ordner seg alltid til slutt! Selv om ting er helt grusomt nå, og x-en din sier di tingene han gjør, så må du huske på at det er hans tap og ikke ditt om han ikke vil ha noe med det nye barnet å gjøre..men på en annen side, siden han vil ha kontakt med datteren dere allerede har, så er det jo klin umulig å ikke ha kontakt med det nye barnet i magen..
Men stol på din egen magefølelse, ikke gjør noe du kanskje vil angre på fordi han syns du burde gjøre det!

Det virker jo også som du har hjelp i mamma'n din også, så da skal nok alt ordne seg for deg og di små, litt enklere når man får en hjelpene hånd i ny og ne når man trenger det <3

Lykke til!

vet du hva??? den fyren er en udugelig dritt, som du så absolutt IKKE trenger!!!!
Barnet ditt, og det kommende gullet og du kommer til å klare dere utmerket alene!!!
det er hans tap, ikke ditt.... og jeg er sikker på at dagen han angrer blir å komme... og DA er det DIN tur å be han drite og dra!![:)]

Du blir å finne deg en snill mann, som blir like glad i gullene dine som det du er, det er jeg sikker på:)

Så opp med haka og begynn å kos deg:) tenk heller at du er heldig som er kvitt en sånn mann[:D]

ORIGINAL: sommerfugler85

velkommen til oss!!![:D]

Ikke no koselig situasjon det du er i nå!!
Uansett så må du gjøre det du føler for selv! Jeg heller ville nok aldri tatt abort, det ordner seg alltid til slutt! Selv om ting er helt grusomt nå, og x-en din sier di tingene han gjør, så må du huske på at det er hans tap og ikke ditt om han ikke vil ha noe med det nye barnet å gjøre..men på en annen side, siden han vil ha kontakt med datteren dere allerede har, så er det jo klin umulig å ikke ha kontakt med det nye barnet i magen..
Men stol på din egen magefølelse, ikke gjør noe du kanskje vil angre på fordi han syns du burde gjøre det!

Det virker jo også som du har hjelp i mamma'n din også, så da skal nok alt ordne seg for deg og di små, litt enklere når man får en hjelpene hånd i ny og ne når man trenger det <3

Lykke til!

Eg signerer alt over her!!

Stor klem til deg!

Velkommen til oss[:D]

Ser ut som du har det tøft for tiden[&o] Dårleg gjort av x'en din å true med å lage bråk for deg. Høyres ut som han er ganske umoden. Håpar du har folk rundt deg som kan støtte og hjelpe deg. Masse lykke til!!

Jeg har det ubeskrivelig tøft.
han maser i ett på sms, når han er her, ja hele tiden.
at jeg må ta abort.

jeg vil ikke ta abort jenter. jeg kommer ikke til å ta abort. [:(]
jeg skal beholde dette barnet.

Jeg skal klare dette. selv om jeg blir alene med dette ansvaret skal jeg greie dette.

kjenner det knytter seg i magen, har helt vondt.
tenk før helgen var vi 3 å skulle bli 4.
nå er vi 2, å skal bli 3.[:(][:(][:(]

Jeg greier ikke skrive noe mer nå jenter, tårene presser sånn på. jeg må bare legge meg nedpå jenter.
men takk for gode ord. takk for støtten.
venninnen min hadde rett, dette forumet er bra.

Velkommen til oss!

Håper du finner ut hva som er riktig for deg å gjøre. Du må i alle fall ikke la deg presse av xen til å gjøre noe du ikke vil.

Klem! [:)]

hei hei og velkommen til oss[:D]

vet ikke helt hva jeg skal si. det må være en utrolig tøff situasjon du er i[:(]
å for en dustemann da[:@]
jeg håper han vokser opp å skjønner at han ikke kan holde på slik[:@]

jeg må si at jeg er helt enig med deg. hvis man først har sex uten prevansjon så bør man stå for det man har gjort. jeg er veldig imot abort hvis det ikke er veldig gode grunner for å ta abort. som hvis det står om mors liv, voldtekt osv. hvis man ikke har slike grunner som det så bør man stå for det man har gjort.

men jeg vil si at jeg (og sikkert resten av disse koselige jentene hær inne) støtter deg uansett hva du måtte velge å gjøre. slapp av å bruk tiden godt på deg selv.

uansett masse lykke til. jeg tenker på deg jeg. klem

Å kjære deg... føler med deg... men vet ikke helt om jeg sier de riktige ordene.

Tøft valg for deg dette her skjønner jeg. Og han kjæresten din... kjenner på at en god gammeldags filleristing kunne vært på sin plass. Som du sier, han vet vel også at sex kjapt kan føre til en graviditet så da må man ha det i bakhodet.

Du er hjertelig velkommen inn hit til oss, er en fantastisk flott gjeng dette her [:)] Skriv i vei, og kanskje du kan føle at det hjelper å tømme hjerte og hode litt iblant.

ORIGINAL: Pogo

Velkommen til oss!

Håper du finner ut hva som er riktig for deg å gjøre. Du må i alle fall ikke la deg presse av xen til å gjøre noe du ikke vil.

Klem! [:)]

sign

Huff altså[:(] Håper du finner ut av ting!
Og alenemødre får al den støtten de trenger! Så har du jo oss her inne også [:)]

Klemmer.

VELKOMMEN HIT!!!
Høres ut som en utrolig kjedelig situasjon du er i. Jeg ville prøvd å stenge han ute i noen uker. Ikke la han komme hjem til deg, eventuelt flyttet hjem til moren din litt for å få hjelp og avstand til bf.
Skjønner godt du vil beholde barnet ditt. Det har jo blitt til et liv allerede! Det kommer nok tøffe stunder, men er sikker på at du klarer deg fint. Stå på!

Husk at du alltid kan lesse ut av deg her inne.

Stor klem til deg.

hei.. jeg føler med deg, og skjønner at det er veldig tungt for deg dette...

bare husk at foreldre blir som oftest forelska i sitt eget barn så fort det får se det, selv om tanken på barnet ikke er noe greit på forhånd (for faren).
jeg syns ihvertfall du er tøff som velger å beholde barnet, ville valgt det samme selv... barn er jo uskyldige i det hele...

bare send pm om du vil bli kjent eller vil snakke eller noe.

klem

Takk for noen støttende ord jenter.
Nå har jeg fått hvilt meg litt, å har fått tilbake krefter.
Å x-n min har vært å hentet ett par ting, Å vet dere hva jeg gjorde.
Jeg prøvde å smile å bare ha den holdningen at jeg er sterk, at du går ifra meg knekker ikke meg.
det var veldig tøft der å da å se blikket hannes.
men jeg knakk totalt sammen etter døren ble lukket etter han[:(]

Så ikveld skal jeg se litt på tv, så skal jeg legge meg utover i hele dobbelsengen, å bare stryke meg på magen, å tenke på dem positive tingene i livet. bare drømme meg bort en liten stund.

Føler meg litt ensom her jeg sitter da, ingen tulle å legge, ingen som sitter her sammen med meg [:(]
Men skal tenke positivt, så skal jeg nyte dette litt.

Back
Topp