Hei jenter

ToSmå2010

Forumet er livet
Endelig hjemme[:)] 
Ser lillebebis har oppdatert dere[:)] 

Jeg dro på legevakta igår og selvom bt mitt var på 147/102 så mente legen at jeg bare kunne se det ann til over helga.. Men det syns ikke typen og stemora mi.. Så de tvang meg til å ringe inn på føden... Gjorde det å fikk beskjed om å komme med en gang..

Kom inn der og bt mitt stabiliserte seg heldigvis.. Men jeg følte meg fortsatt i skikkelig dårlig form.. Så jm ville at jeg skulle vente på legen..
Legen kom å tok en veeeeldig grundig ul undersøkelse og babyen hadde det bra.. [:)] Ble enige om at jeg skulle få reise hjem mot at jeg kom tilbake idag om formen ikke ble bedre..
Men idet vi skulle gå så mista jeg helt kontrollen over kroppen min og gikk nesten rett i gulvet, klarte ikke puste og ble bare skikkelig dårlig[&:] Så da var det bare å bli der.. Legen kalte det ett "anfall" og konkluderte med at det skjedde fordi jeg var utslitt og fordi det høye blodtrykket ble litt mye for meg.. [:-]

Men idag er formen bedre og babyen har det fortsatt bra.. Så da fikk jeg lov å reise hjem, mot at jeg følger veldig med på det selv.. Og ringer så fort det skulle være noe..

Godt at alt er bra med deg og lille babyen i magen :) Ble bittelitt nervøs når jeg ikke fikk svar etter halv elleve i morrest, men jeg er vel bare litt overnervøs av meg ;p

Det er så skummelt dette blodtrykket altså. Ta vare på deg selv og babyen. Ta det med ro fremover[:)]

Ja, nå må du innta sofaen å ruuuuge

ORIGINAL: janpanmarsipan

Det er så skummelt dette blodtrykket altså. Ta vare på deg selv og babyen. Ta det med ro fremover[:)]

Ja, ta det med ro!!!! Slapp av og kos deg på sofaen! [:D]

Sign. [:)]

Takk jenter[:)]

sign

godt å høre at alt står bra til med deg og baby!!!!!!![:D]
masse sofa kos fremover nå[:)]

Godt å få komme hjem igjen - vær nå flink til å ha skikkelig sofa-påskeferie[;)]

Back
Topp