Hei jenter! Vært stille fra meg i det siste fordi...

Juli_baby

Flørter med forumet
Dro til sykehuset forrige onsdag for å snakke om evt. behandling ved ekstrem svangerskapskvalme (henvist fra fastlegen). Fikk da også en tidlig UL, men legen fant absolutt ingenting...

Derfor tok jeg blodprøver for å sjekke hcg på onsdag og fredag, og i dag var jeg tilbake for ny UL. Blodprøvene viste skyhøye HCG nivåer 21000 på onsdag og 29000 på fredag, og i dag fant legen et embryo, hjerte slo :) MEN så sier han at han så anlegg til en til (!!). Han kunne ikke se noe embryo i fostersekken, så jeg skal tilbake igjen neste onsdag. Magefølelsen er at det kun er en der inne, men skal si det var et sjokk å få høre at han så annlegg til to!

Når det gjelder kvalmen er den der, men det hjelper å spise, så roer kvalmen seg. TOTALT annerledes enn forrige gang når jeg spiste kasta jeg garantert opp. Ble satt til 6 uker i dag, en uke tilbake, så enda veldig tidlig. Skal si jeg fikk positiv test tidlig!! Dvs. ny termin rundt 26.juli.

Håper alt er bra med dere alle :)

klem fra en smule forvirret meg

Uuuuuææææ! Først fikk jeg skikkelig frysninger og trodde du hadde hatt spontan abort :(
Men så bra at hjertet slår på lille spira! Kan det bety at det kanskje er en til??

Må si jeg ble svett i trøya da jeg leste begynnelsen! Men takk og lov for at de fant et bankende hjerte!!! :D Så bra!!
Krysser fingrene for bare en da, men to er jo dobbel glede :D
Håper formen blir bedre fort, her er den også veldig dårlig :(
Klem

Ble litt bekymret der i starten.
Så godt de fant et bankende hjerte da :)
Lykke til med neste ul, spennende om det er en eller to der da :p
Jeg flytter deg på terminlista foreløpig jeg da ;)

:) Takk jenter!

Legen kunne ikke si noe om det faktisk var en til der, eller om det var en tvilling som var gått til grunne/aldri utviklet seg.

Mye styr på kort tid - veldig skuffende da legen ikke kunne finne noenting forrige uke, så kjenner meg veldig takknemlig for faktisk å se et lite hjerte banke <3 Fantastisk følelse!

Takk for at du flytter meg på terminlista, Amahel! :)

Så bra at det var et bankende hjerte der! :)
Blir spennende å se om der er enda et!

Så flott at det var et bankende hjerte der! <3 Kanskje det er dukket opp ett bankende hjerte til neste ul! :)

Hehehe! Kjenner til SJOKKET over at der kan være to! :)
Jeg hadde to men mistet ene, og det raste maaaange tanker i mitt hode når jeg hørte ordet tvilling! FNIS! ;) men hos meg blir det bare en da! :)
Spennende!!

Lykke til på neste UL! :)

Spennende tid du har hatt... Godt de fant hjertet, og spent på oppdatering på om det er et til eller ei :-)

Back
Topp