*Tone*mamma til to*
Glad i forumet
Jeg testet positivt i går.. Men vet ikke når jeg hadde mens sist, tror det var i midten av april ca, så har reknet meg frem til att jeg har termin januar/februar. Jeg har ei jente på 14 mnd nå. og hun er det vakreste som finnest. Jeg må bare si att dette barnet i magen var ikke spesielt planlagt. Men er jo velkommen likevel da[:D] Og sambo vil jo virkelig ha en sønn, Men det får vise seg, jeg er sikker på vi kommer til og få en jente til.
Jeg skal holde litt lav profil enda med hvor jeg er fra og slikt. Er endel som kjenner meg her inne[:)]
Jeg håper dere får fine sv.skap hele gjengen, og att dere som er nye på BV får ett flott intrykk av plassen. Mye nyttig og lære her[:)] Lykke til allesammen.
I følge det kinesiske kartet er det gutt på vei.. Men det tar jeg med en klype salt, for det var gutt jeg skulle hatt i forje sv.skap. Men det slo feil gitt[;)]
Jeg skal holde litt lav profil enda med hvor jeg er fra og slikt. Er endel som kjenner meg her inne[:)]
Jeg håper dere får fine sv.skap hele gjengen, og att dere som er nye på BV får ett flott intrykk av plassen. Mye nyttig og lære her[:)] Lykke til allesammen.
I følge det kinesiske kartet er det gutt på vei.. Men det tar jeg med en klype salt, for det var gutt jeg skulle hatt i forje sv.skap. Men det slo feil gitt[;)]