Hei jenter=) Plass til meg her da?

*Tone*mamma til to*

Glad i forumet
Jeg testet positivt i går.. Men vet ikke når jeg hadde mens sist, tror det var i midten av april ca, så har reknet meg frem til att jeg har termin januar/februar.   Jeg har ei jente på 14 mnd nå. og hun er det vakreste som finnest.   Jeg må bare si att dette barnet i magen var ikke spesielt planlagt. Men er jo velkommen likevel da[:D]  Og sambo vil jo virkelig ha en sønn, Men det får vise seg, jeg er sikker på vi kommer til og få en jente til.
Jeg skal holde litt lav profil enda med hvor jeg er fra og slikt. Er endel som kjenner meg her inne[:)] 
Jeg håper dere får fine sv.skap hele gjengen, og att dere som er nye på BV får ett flott intrykk av plassen. Mye nyttig og lære her[:)]   Lykke til allesammen.
I følge det kinesiske kartet er det gutt på vei.. Men det tar jeg med en klype salt, for det var gutt jeg skulle hatt i forje sv.skap. Men det slo feil gitt[;)] 

heisann og velkommen inn hit [:)]
her er det plass til maaaange flere [;)]
Gratulerer så mye med spira [:)] fikk selv positiv test i går [:D] im soooo happy [:)]
skal holde meg litt anonym i det første jeg også men det kommer etter hvert.
du må ha masse lykke til videre i svangerskapet, gleder meg til å følge deg [:)]
det står gutt på meg også på det kinesiske fødselskartet men har en følelse på jente, det vil jo tiden vise [:D]

Velkommen, velkommen[:)]

Velkommen inn hit[:D]
Selvfølgelig er det plass til deg her[:D]
Lykke til i svangerskapet.[:D]

Velkommen[:D]

Hei! Gratulerer med spiren og velkommen til klubben vår!

Back
Topp