Hei jenter på lutinus!

Leniiis

Glad i forumet
Jeg er idag 9+6 og går enda på lutinus. Har nå begynt å svi og får en slags brennende følelse i underlivet. Noen av dere som har reagert på lutinus? Er det noe jeg kan kjøpe som lindrer/gjør dette bedre? Er så utrolig ubehagelig + jeg spotter brunt når det står på som verst!
Takker for alle svar :)

Jeg har fått svie noen ganger, men det hjelper veldig med tøy-truseinnlegg synes jeg. Bestilte mine på nettet. Engangs i plast gir meg mye mer ubehag.

Det kan jo også hende at du har fått soppinfeksjon og burde ta Canesten salve. (Sjekk med legen din kanskje?) Det er ikke så rart om man får sopp når det er fuktig over tid. :) Vet om flere som har fått det under progesteronbehandling.

Svarer selv om jeg ikke er gravid jeg, har bare brukt fryktelig mye Lutinus.

Anbefaler deg ikke å slutte med Lutunus uten avtale med lege.

Jeg har fått svie noen ganger, men det hjelper veldig med tøy-truseinnlegg synes jeg. Bestilte mine på nettet. Engangs i plast gir meg mye mer ubehag.

Det kan jo også hende at du har fått soppinfeksjon og burde ta Canesten salve. (Sjekk med legen din kanskje?) Det er ikke så rart om man får sopp når det er fuktig over tid. :) Vet om flere som har fått det under progesteronbehandling.

Svarer selv om jeg ikke er gravid jeg, har bare brukt fryktelig mye Lutinus.

Anbefaler deg ikke å slutte med Lutunus uten avtale med lege.
Ok takk for råd :)
Nei slutter ikke uansett hvor ubehagelig det er før jeg skal :)

Åh jeg føler med deg!! Sjekk ut som det kan være en soppinfeksjon! Lykke til:)

Jeg fikk ofte soppinfeksjon under disse kurene, men ble helt kvitt dette når jeg byttet til truseinnlegg av tøy! :-)

Samme her! Ga seg da jeg slutta på lutinusen:)

Back
Topp