Hei jenter! *Oppdatert x 1*

Frisør1

Gift med forumet
Ja da blir det utskraping på fredag`s morgen.....Åh gud for noen nerver jeg har...[&o]
I tillegg er Gubben sjuk, så ikke mye medfølelse å få der....Off for en situasjon..frister ikke til gjentakelse for å si det sånn...[:(]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tenkte jeg kunne gi dere en liten oppdatering...

Jeg blør fortsatt og har gjort det i 4,5 uker nå..så utrolig irriterende...[:'(] Har vært til 2 kontroller etter SA`en for litt over 3 uker siden..var på den 2. i dag..Da så han at livmoren fremdeles ikke var tom..det ble tatt blodprøve for å se hva HCG-nivået er på nå, hvis det er høyere enn 5 må jeg på sykehuset for utskraping så fort som mulig..Får svar i morgen..det er bare ikke meningen jeg skal bli ferdig med dette...[&o]
Ikke nok med det, han fant også syster på BEGGE eggstokkene[8|] På den ene siden var den 5,4 cm stor og den andre 5,7 cm..[:(][:(] Ble skikkelig redd jeg nå..Hva kommer det av?? De var jo ikke der for en uke siden..Åh...
Blitt noen tårer i dag ja..[:(][:(]

Off sender deg en stoooor klem... 

Å søte deg!! Får skikkelig vondt av deg [:(] Sender over en stooooor klem, og ønsker deg alt det beste!!

Høres trasig ut, Frisør1....[:(]

er det syster/myomer du har er dette svært vanlig på damer og i de fleste tilfeller ufarlig...

uff, sender en klem jeg! håper det snur for dere nå!

gud, så kjedelig... tror ikke du trenger å bekymre deg så veldig ang cystene.. når de er blitt så store så raskt, er det vel kanskje bare helt ufarlige cyster med vann i etc.. har selv ved flere anledninger hatt cyster...
håper legene finner raskt ut av blødningene så du kommer deg forbi det som ikke ble og prøve videre på det som kan være[:)]

klem[:)]

Uff..sender deg en stor klem.

ORIGINAL: bloomen

Å søte deg!! Får skikkelig vondt av deg [:(] Sender over en stooooor klem, og ønsker deg alt det beste!!

Riktig god bedring og håper du snart får bli ferdig med dette. Kjempe klæm

Takk alle sammen..

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal tenke...vet jo dette med cyster, men når det plutselig gjelder deg selv får man kanskje mange tanker om hva som kan skje i værste fall..Må bare tenke at dette kommer til å gå fint[:)]

Har en fantastisk gynekolog som passer på og tar vare på meg he he[:D]

Men er det noen av dere som vet hvorfor det plutselig hovner opp svære cyster på eggstokkene??

Oppdaterer dere i morgen når jeg vet mer om hva som skjer fremover[:D]

Usj, skjønner godt at du tenker i de baner - men jeg tror jentene over meg har noen gode poenger.
Det er nok uskyldig, men jeg hadde sikkert vært kjempelei meg og redd selv!
Krysser fingrene for deg og har troa på snarlig bedring og en frisk liten spire med tid og stunder.
*klem*

Huff da, skjønner at du er lei deg. Masse lykke til hos legen i morgen.
Stooor klem?

Kjedelig at det ikke gir seg så du får begynt på nytt. Sender deg en god klem.

sender masse gode tanker :) dette år bra [:)]

Oppdatert...

sender deg masse varme tanker og en stor varm klem

Back
Topp