Hei jenter. (Oppdatering 28.jan)

*Bobbo*

Forumet er livet
Fikk ikke oppdatert igår, kom ikke inn på BV. Fikk bare blanke sider.

På innv.ul igår fant legen en fostersekk, så han ville ikke gjøre noe.
Men han ville jeg skulle fortsette å ta blodprøver, annenhver dag fram til neste innv.ul onsdag til uka.
Legen synes hcg stigningne hittil hadde vært veldig fin.

Vet håpet er lite, men vi krysser alt som krysses kan.

Fikk svar på blodprøven jeg tok igår, og hcg'n hadde steget igjen.

Oppdatering 28.jan

Da har jeg ringt sykehuset og fått svar på dagens blodprøve.
Hcg'n hadde gått ned litt, fra 24268 til 23526. Og det er jo ikke så bra.

Men viste jo innerst inne at håpet var lite, men det er surt allikevel. [&:]
Snakket med legen og han ville jeg skulle fortsette å ta blodprøver.
Han ville være 100% sikker før han gjorde noe.

Håper virkelig kroppen ordner opp nå, så den kan komme tilbake til seg selv. [;)]
Er rart jeg ikke har blitt gal. Hehe...

Oii.. dette blir litt spennende!!!

I og med att hcg en din stiger!![:)]

Krysse allt jeg har for deg!!
Klamre oss til håpet!

Du har ikke begynt og blø sant?

ORIGINAL: Lykkeboble

Oii.. dette blir litt spennende!!!

I og med att hcg en din stiger!![:)]

Krysse allt jeg har for deg!!
Klamre oss til håpet!

Du har ikke begynt og blø sant?

Har ikke begynt å blø. Så blir spennende å se neste onsdag eller allerede imorra hva blodprøven sier.
Er jo en stor sjensje for at fostersekken forblir tom da.
Så dette er veldig spennende ja.

Ojsann - så spennende da. Jeg håper sammen med dere at dette går bra, og selv om håpet er lite - ikke mist det før det motsatte er bevist[:)] Jeg krysser alt som krysses kan..

Varme tanker får du med på kjøpet selvfølgelig[:)]

Åh, jeg håper alt jeg har for at det ordner seg nå! NOK motgang nå!! Lykke til bobbo, jeg krysser fingrene for deg!!!!!

ORIGINAL: Janglærjønken

Ojsann - så spennende da. Jeg håper sammen med dere at dette går bra, og selv om håpet er lite - ikke mist det før det motsatte er bevist[:)] Jeg krysser alt som krysses kan..

Varme tanker får du med på kjøpet selvfølgelig[:)]

Sign [:)]

ORIGINAL: snopeguri

Åh, jeg håper alt jeg har for at det ordner seg nå! NOK motgang nå!! Lykke til bobbo, jeg krysser fingrene for deg!!!!!

Signerer denne jeg... [:)]   Krysser alt jeg kan for dere...

ORIGINAL: snopeguri

Håpe på det beste vennen min[:)] er positivt med hcg-stigning da, kan ikkje forstå noko anna[:)]
Krysse fingrane for vidare stigning og ei kjekk oppleving på ul neste veka vennen[:D]

Håper virkelig på det beste,*Bobbo* vennen[:)][:)]Skal krysse fingrer og tær,og be til høyere makter om det hjelper!![:)]
Stooor god klem

ORIGINAL: Serene

åå håper denne kommer gjennom nå....

kjære vene fant de en foster sekk oi.... bare det er en liten luring inni der nå som har tullet litt med dere. [:)]
var det slika at du satte inn to egg ? eller hvordan var dette?? tenkte ang hcg nivået

De fant en fostersekk ja. Ble meget overrakset. Men som sagt ingenting er jo sikkert.
Så ligger veldig lavt. Og har ingen store forhåpninger.

Fikk satt inn 2 egg, det stemmer.

ORIGINAL: Serene

ja det skjønner jeg godt hadde ligget lavt jeg også og hvis det var noe der er jo det en giga bonus[:)]
krysser fingrene for deg *bobbo*

håper at det var to egentlig også mistet den ene bare og derfor hcgen gikk ned, hvis du skjønner hva jeg mener [:)] slik at det er en frisk en der nå.

Takk vennen. Skal ta ny blodprøve imorra. Blir spennende å høre resultatet.
Best å ligge lavt nå, ellers blir skuffelsen stor igjen. Men vi håper jo men ikke får mye.

Oj, detta må væra nervepirrande. Håpa virkelig da e ein mini som gøymde seg sist. Forstår godt at du ligg litt lavt, men ein må håpa til ein får ein sikker beskjed.

Ska kryssa alt for dåke vennen[:)]

oi da. Skjønner egentlig veldig lite jeg nå.....kan det være en liten en alikevel? Var ikke livmoren tom? Håper alt jeg klarer på at de tok feil første gang og at dette bringer gode nyheter for deg [:)]

ORIGINAL: fano

oi da. Skjønner egentlig veldig lite jeg nå.....kan det være en liten en alikevel? Var ikke livmoren tom? Håper alt jeg klarer på at de tok feil første gang og at dette bringer gode nyheter for deg [:)]

Vi skjønner ikke så mye vi heller. Ved Ul 19.jan var livmoren tom.
Men hcg'n fortsatte å stige, så jeg ba om henvisning for evt utskraping.
Ble henvist til Fr.stad sykehus. Legen jeg var hos da så ved innv.ul en fostersekk.
Så nå tar jeg blodprøver annenhver dag og venter på at dagene skal fly avgårde, skal
på ny innv.ul til uka.

ORIGINAL: Nesing

Hva ligger forresten hcg`ene dine på nå da? Er det fordoblinger hele tiden eller stiger den bare litt hver gang? Hååååååååååper det har skjedd et mirakel, vennen! [:)][:)]

Den ligger på 24268 nå. Ikke fordobling siden sist. Da var den på ca 15000.
Ett mirakle hadde vært fint. [:)][:)][:)]
Men som skrevet før, håper ikke får mye.

Lykke til vennen,det er tungt og gå rundt og vente...Håper tiden går fort for deg..

lykke til bobbo håper dere får positive tilbakemeldinger i dag[;)]

Lykke til videre, håper virkelig at det er en liten spire som gjemmer seg der inne. Det har dere virkelig fortjent![:)]

Klem

Back
Topp