~Cissi~
Forumet er livet
ORIGINAL: LurveTufsa!!Som jeg sa på aleneforumet : Sliter fortsatt etter bruddet med han jeg var sammen med i 1 år. Trodde jeg endelig funnet "the one" men han fiksa ikke familelivet mitt...han prøvde og ville være en del av det men etter 1 år så klarte han ikke mer...ble for mye for han...(han har ingen barn og bodd alene i mange år...)
ORIGINAL: ~Cissi~
Av og til skulle jeg ønske jeg kunne vært like kald som det er ute....rett og slett følelseløs...
huff da håper det ikke er noe galt......
Følte meg som et prøveproskjekt en periode for han ang at jeg viste jo han ikke var vandt med små barn men alikavell ville han prøve og få dette til å fungere noe det ikke gikk...
Han er en kjempeflott mann men jeg tror rett og slett at han har bodd alt for lenge alene og kun har hatt seg selv å tenke på og så plutselig får han 4 med på lasset...
+ jeg er fortsatt glad i han...[&o]
Og så kommer bomben jeg har holt på leeenge....
Ble faktisk gravid i April (på p-pille) og hadde hatt termin nå 26 Des...[&o] men valgte å ta abort selv om jeg har sagt at jeg aldri ville utsette meg for det igjen men jeg gjorde det pga han...fordi han ikke var klar og han tvingte meg aldri, for han sa det valget blir opp til meg uansett tilslutt...men jeg gjorde det pga jeg var glad i han...og jeg ville ikke ha barn med en som ikke ville + den gangen hadde jeg nok med de 3 jeg har...
Og i morgen kommer han her og skal hente noen ting som e hans...og jeg kjenner jeg gruer meg...er livredd for å vise mine følelser for han, derfor skulle jeg ønske jeg kunne hatt en knapp som bare skrudde av alle følelser...
Og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle det...har dere noen gode råd?