Hei jenter...lager en ny tråd på dette jeg...

~Cissi~

Forumet er livet
ORIGINAL: LurveTufsa!!

ORIGINAL: ~Cissi~

Av og til skulle jeg ønske jeg kunne vært like kald som det er ute....rett og slett følelseløs...

huff da håper det ikke er noe galt......
Som jeg sa på aleneforumet : Sliter fortsatt etter bruddet med han jeg var sammen med i 1 år. Trodde jeg endelig funnet "the one" men han fiksa ikke familelivet mitt...han prøvde og ville være en del av det men etter 1 år så klarte han ikke mer...ble for mye for han...(han har ingen barn og bodd alene i mange år...)

Følte meg som et prøveproskjekt en periode for han ang at jeg viste jo han ikke var vandt med små barn men alikavell ville han prøve og få dette til å fungere noe det ikke gikk...

Han er en kjempeflott mann men jeg tror rett og slett at han har bodd alt for lenge alene og kun har hatt seg selv å tenke på og så plutselig får han 4 med på lasset...

+  jeg er fortsatt glad i han...[&o] 

Og så kommer bomben jeg har holt på leeenge....

Ble faktisk gravid i April (på p-pille) og hadde hatt termin nå 26 Des...[&o] men valgte å ta abort selv om jeg har sagt at jeg aldri ville utsette meg for det igjen men jeg gjorde det pga han...fordi han ikke var klar og han tvingte meg aldri, for han sa det valget blir opp til meg uansett tilslutt...men jeg gjorde det pga jeg var glad i han...og jeg ville ikke ha barn med en som ikke ville + den gangen hadde jeg nok med de 3 jeg har...

Og i morgen kommer han her og skal hente noen ting som e hans...og jeg kjenner jeg gruer meg...er livredd for å vise mine følelser for han, derfor skulle jeg ønske jeg kunne hatt en knapp som bare skrudde av alle følelser...

Og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle det...har dere noen gode råd?

Neimenn kjære Cissi'n vår da [&o][&o] Skjønner du har triste dager for tiden! Det er jo gjerne sånn at man blir ekstra trist i de dagene det nærmer seg termin når man tar abort, har jeg lest. Er vel en del tanker som kverner rundt ang hva som kunne vært.

Og i tillegg så er det jo slutt med han du vil ha, så jeg forstår godt at du ikke har det så godt. Som du sier, så skal du ikke se bort fra at han har bodd for lenge for seg selv, og det er jo HANS tap det her. Her får han jo en nydelig herlig jente og hennes tre fantastiske barn med på kjøpet, men blir skremt... [&o] Du tror ikke han ombestemmer seg når han merker hva han har mista da?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg Cissi, men sender deg en god varm klem - fordi du fortjener det!

Takk for det Skrållan[:)]

Jeg aner rett og slett ikke hva han tenker...det jeg merker er at han har forandra seg...og han sa til meg da han gjorde det slutt at han trengte litt tid på egen hånd...[&o]

ORIGINAL: LurveTufsa!!

så trist cissi[&o]
Hadde det sånn jeg og for noen mnd siden.... ble slutt med typen, mye grunnet at han ikke passet inn i familielivet[&o] jeg hadde sånn kjærlighetsorg at jeg gråt meg stort sett i søvn i 3 mnd, gikk ned flere kg og ja var bare ulykkelig[&o] men så tok han vett til seg og fant ut at vi skulle prøve på nytt[;)] Håper han forandrer mening når han får ting litt på avstand og kanskje finner ut at det var dette han ville likevel. Hender dem trenger litt tid til å tenke disse mannfolka[;)]
Og skjønner at du sikkert gruer deg nå til at terminen nærmer seg[&o][&o]

Mange varme klemmer sendes til deg
Akkurat det samme skjedde her...det ble slutt først ons 1 sept og så kom han tilbake fredag 3 sept og sa at dette ville han satse på og det var min lykkligste helgen i mitt liv men allerede søndag den 5 sept gjorde han det slutt igjen...den gang fikk jeg ikke grunn hvorfor engang...det tok laaang tid før jeg fikk vite hva som var årsaken til han gjorde det slutt...Tok av 10 kg på 2 uker...og jeg er jo ikke akkurat stor så jeg ser jo ikke ut...ser jo syk ut[&o]
Etter jeg flytta ut fra bf så traff jeg han her og ble kjempe glad i han og han ga meg alt det jeg savna fra det livet jeg hadde med bf...
Depresjonen min forsvant og etter han gjorde det slutt så havna jeg rett ned i driten igjen...[:(] og sliter med nattesøvn siden sept...føler det henger en forbannelse over meg...at jeg ikke skal få det godt her i livet...[&o]

Nå har det gått 3 mnd og tror neppe han vil prøve på nytt...[&o]

Takk for klemmene jenter, det varmer!!

Må bare legge til at endelig klarte jeg å åpne meg her...dere e noen fantastiske jenter!!

Kunne lagd en hel ramse nedover her over alt det som har hendt i mitt liv etter jeg fikk barn...og det er MYE...har ikke hatt det lett men etter 9 år sammen med bf så klarte jeg å komme meg vekk og det er jeg glad for...men det dukker alltid opp noe nytt negativt...og jeg er bare så sliten av alt sammen...[&o] Jeg har ungene alene hver dag untatt anna hver helg og da er det slik at jeg må levere de hos bf og han eller hans foreldre kjører dem tilbake til meg på søndag kveld...bf har liksom bare seg selv å tenke
hver uke mens jeg har ALT det daglige alene og det tar på å ha 3 der jeg må gjøre alt selv pga han ikke er istand til det...

Men kan jeg spørre om en ting...

Hva eller hvordan skal jeg oppføre meg når han kommer her i morgen? Er så redd at jeg ikke klarer å holde tårene tilbake...[:(]

[&o][&o]Huff da Cissi. Men synes det er bra at du har åpnet deg om dette i allefall. Sender over en stor klemeller to faktisk

ORIGINAL: mandy4

ORIGINAL: ~Cissi~

Må bare legge til at endelig klarte jeg å åpne meg her...dere e noen fantastiske jenter!! 
er istand til det...

Men kan jeg spørre om en ting...

Hva eller hvordan skal jeg oppføre meg når han kommer her i morgen? Er så redd at jeg ikke klarer å holde tårene tilbake...[:(]

Så godt at du fikk åpnet deg,vi har jo fått noen hint om at ting ikke var bra og det er litt godt å vite hvorfor  du sliter, og forhåpentligvis kan vi hjelpe til med å være her for deg hvertfall[:)]
Håper så inderlig det snart skal gå mer din vei Cissi.

Jeg syns ikke du skal være redd for tårene,når man er glad i noen syns jeg det er bedre å la dem forstå det enn å prøve å skjule det... Da blir det kanskje litt kunstig og kaldt? Kanskje du egentlig trenger å få slippe tårene fri og få fortalt han det-om han likevel har bestemt seg så er du uansett ærlig med deg selv og han. Det er lov å si at man er veldig lei seg for at det ble sånn.
Ønsker deg masse lykke til i morgen vennen!!!

Kom innom oss her,så skal vi støtte deg så godt vi kan. Nattaklem[:)]

Alt dette vet han...han har sett meg trist nesten hver gang jeg har møtt han...det er bare det at jeg ser ikke noe tristhet i han og da blir jeg enda mer sårbar og lei meg...viss du skjønner...jeg er bare så lei at hver gang han ser meg så er jeg trist, deppa og det vil jeg ikke være..Derfor skulle jeg ønske jeg kunne blitt kald som is sånn at jeg taklet det på en helt anna måte...

Jeg er enig med mandy jeg, vis tårene og følelsene dine, selv om han har sett dem før. Om du prøver å skjule dem, så blir det så kunstig. Du er IKKE en iskald person, og det blir det litt rart å prøve å fremstille deg selv som nettopp det.

Tenker på deg i dag, masse lykke til!

Stor klem!

ORIGINAL: Skrållan

Jeg er enig med mandy jeg, vis tårene og følelsene dine, selv om han har sett dem før. Om du prøver å skjule dem, så blir det så kunstig. Du er IKKE en iskald person, og det blir det litt rart å prøve å fremstille deg selv som nettopp det.

Tenker på deg i dag, masse lykke til!

Stor klem!
Takk Skållan *klemmepå*

Uffa meg, dette var trist å høre kjære deg!!![&o][&o] Det er så ufattelig vanskelig å være glad i noen, men ikke få lov til å vise det eller få positiv respons på det[&o] DU har ikke gjort noe gale i å bli glad i en mann, er det noen som burde tenke over hvordan han er når dere treffes så er det han!!! Det er en ærlig og oppriktig ting å ha følelser og bli glad i noen og hvis han ser det som noe negativt så synes jeg synd på ham! Vær den du er, det vil alltid være vanskelig å prøve noe annet, tro meg[;)][:)] Ellers vil jeg bare sende deg haugevis med klemmer!!![:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

Å Cissi, det var trist å høre. Kan ikke annet enn å sende deg en klem, det er liksom ikke så mye man kan si som gjør det bedre når det er sånn. Man får bare gråte ut så vil det gå over etterhvert.
Men du må fo all del bare huske at her inne støtter vi hverandre uansett. Det kan være godt å luftet tanker og følelser litt.

Kjære Cissi.
Veit ikkje k eg skal seie eg.. [&o]
So vondt du må og har det.. Men gud so sterk du e, vore igjennom SÅ masse, men likevel helde du deg på beina. Du e virkeleg eit forbilde for mange av oss aleinemødre. [:)]
Ang eksen.. Eg veit ikkje korleis du skal oppføre deg eg.. Vanskelig det der. [&o]

Men gir deg ein STOR og GOD klem fra meg <3
Og eg satsa på at 2011 blir eit bedre år for oss! [:)]

ORIGINAL: ¤ Lykkerus ¤

Kjære Cissi.
Veit ikkje k eg skal seie eg.. [&o]
So vondt du må og har det.. Men gud so sterk du e, vore igjennom SÅ masse, men likevel helde du deg på beina. Du e virkeleg eit forbilde for mange av oss aleinemødre. [:)]
Ang eksen.. Eg veit ikkje korleis du skal oppføre deg eg.. Vanskelig det der. [&o]

Men gir deg ein STOR og GOD klem fra meg <3
Og eg satsa på at 2011 blir eit bedre år for oss! [:)]

Takk for det og ja jeg håper virkelig 2011 blir et bedre år for oss[:)]

Sender deg bare masse klemmer jeg Cissi, og håper snart livet går på skinner for deg. Det har du fortjent!!!

Back
Topp