Hei jenter, hvordan har

Jannka

Glad i forumet
påsken vært da? Jeg har bare ligget på sofan til mamma og blitt vartet opp, mens mannen og svigers har malt leiligheten... Det må jeg si er luksus!!!! Håper vi får hentet alt utstyret vil har bestilt på babyshop denne uken, eller neste uke.

Ellers var jeg på kontroll i dag, og lillefar her har omsider snudd seg, så da var den bekymringen borte!!!

Dere gjort for noe spennende da?

Vi har vært på hytten,og blitt vartet opp av mamma vi og[;)] ganske så deilig ja[:D] ellers så var vi på akvariet i går ,daniel var helt vill[8D][:D]

hei på deg jannka!
Hørtes deilig ut å bli "dulla" litt med gitt! Hva kan jeg si; VELFORTJENT! [;)]
Her har vi bare slappet av hjemme hele påsken. Vært på middag hos svigermor påskeaften, og så hadde vi svigermor m/ mann på middag her 1. påskedag.

Needless to say at til tross for en rolig og avslappende påske så var det knallhardt å begynne på jobb igjen i dag likevell [:)]

Vi har holdt på med litt småtteri i huse og hage. Hatt gjester på middag, vært borte på middag og spilt golf og minigolf [:D] 

Og spist MASSE snop da!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D] 

Høres ikke ut som om noen har gått mil etter miiil på ski, da!! He,he, kan det ha noe med kroppsfasongen å gjøre??????

ORIGINAL: Jannka

Høres ikke ut som om noen har gått mil etter miiil på ski, da!! He,he, kan det ha noe med kroppsfasongen å gjøre??????

Er vel stor fare for det!!

Fassong og bekken-tilstand [:D] 

ORIGINAL: Jannka

påsken vært da? Jeg har bare ligget på sofan til mamma og blitt vartet opp, mens mannen og svigers har malt leiligheten... Det må jeg si er luksus!!!! Håper vi får hentet alt utstyret vil har bestilt på babyshop denne uken, eller neste uke.

Ellers var jeg på kontroll i dag, og lillefar her har omsider snudd seg, så da var den bekymringen borte!!!

Dere gjort for noe spennende da?

Hei på deg, vennen!!! Lenge siden jeg har sett deg her inne nå... (eller er det kanskje fordi jeg har vært her inne litt for mye i påsken? )

Så flott med arbeidsomme svigers da, hehe. Og godt å høre at gutten din har snudd seg! [:)] Her har han visst fortsatt plass til å snu seg gitt... han lå jo så fint med hodet ned for en mnd siden. Men jeg kjenner at han snu seg litt opp og ned av og til... Håper han finner riktig plass snart da!!! [;)]

Her har påsken gått med til å slappe av og slappe av litt til, hehe. Har sovet leeenge og spist frokost på sengen med Mannen. Og så har jeg hengt mye her inne... [8|] [:D]

Nå er det visst overtid for natta... [;)] Snakkes!

I påska har vi hatt besøk av et vennepar fra Danmark. Hadde ikke sett de på nesten tre år, så det var kjempekoslig.
Bare slappa av og kosa oss med deilig mat og masse påskesnop [:)]
Også har vi vært en tur på byen å sett på alle de fulle menneskene...hehe! Fin underholdning det.

Påsken har vært stille og rolig. Vært en tur med dfdsbåten til køben. :)O

Det har blitt en stille og rolig påske. Sittet ute i solen, slappet av, grillet og gått et par turer. Deilig..... Må si det er slitsomt å være tilbake på jobb. Det er bra at det ikke er lenger enn drøye 5 uker til jeg går ut i permisjon......

Ikke noe skigåing her heller gitt [:D][:D]

Vi har holdt oss hjemme. Mannen min driver å lager to nye soverom i andre etasje, så han har drevet med det.
Linnea og jeg har drevet ute i hagen, og hatt noen småturer hit og dit [:)]

Ja, har kanskje vært litt fraværende i det siste. Har vært mye jobbing, og så borte i påsken, da!!!

Fint å se at det går bra med dere!!! Noe oppdatering for den lille jenta som ble født? Var det Viva som var nicket?

Ja, har kanskje vært litt fraværende i det siste. Har vært mye jobbing, og så borte i påsken, da!!!

Fint å se at det går bra med dere!!! Noe oppdatering for den lille jenta som ble født? Var det Viva som var nicket?

Her:   http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3480163

[:o]

Back
Topp