hei jenter. hvordan går det med dere?

venter på nr2!

Elsker forumet
e ikke her inne så mye lengre. e inne på oktober 2009 for det meste.
ellers så e alt bra her. har netopp blitt singel. det e litt tøft men det skal gå veldig bra..
ellers så har ungene det bra.
elias har begynt å gå, klatrer over alt,.,
så hvordan går det med dere?? å deres små??

Huff da..trist å høre..leste vel egentlig inne på face at du var blitt singel. Går det greit da eller ? Hvor gammel er Elias blitt nå da? Føler du nett ble gravid jeg[:D]

her går det supert. melinda telte faktisk til 10 for første gang nå i uken[:D][:D] For deg høres det kansje teit ut, men for oss så er det helt herlig :) Hun skal få dren i begge ørene nå.Også hadde hun nedsatt hørsel på ene øret. Så mangen spml er blitt savrt på nå[:)]

Ellers gleder vi oss til jul, da skal vi på kvamskogen å feire den der[:)]blir super koselig [:)]

ORIGINAL: tipp

Huff da..trist å høre..leste vel egentlig inne på face at du var blitt singel. Går det greit da eller ? Hvor gammel er Elias blitt nå da? Føler du nett ble gravid jeg[:D]

her går det supert. melinda telte faktisk til 10 for første gang nå i uken[:D][:D] For deg høres det kansje teit ut, men for oss så er det helt herlig :) Hun skal få dren i begge ørene nå.Også hadde hun nedsatt hørsel på ene øret. Så mangen spml er blitt savrt på nå[:)]

Ellers gleder vi oss til jul, da skal vi på kvamskogen å feire den der[:)]blir super koselig [:)]

elias var 1 år første oktober.. ja det går veldig greit selv om vi ikke e sammen lengre..
så flink hun e[:D][:)] stakker. du skal se hun blir fort bedre når hun får dren i ørene. kusinen min var å sen med språken så fant de ut hun hadde vann i ørene, hun fikk dren å ble egentlig ganske raskr etter det mye bedre å snakke.
hvordan går det går det eller med hun då??
så koslig å feire jul på kvamskogen,. det kommer til å bli veldig koslig..

1 år ja...herlighet da som tidne renner avgårde. [:D]

Har hørt om så mangen som sier det at drenet er underverker, så jeg ser virkelig fremtil det da[:)][:)][:)] VELDIG[:D]

Det var en kald jul på fjellet. Vannet hadde fryst så vi måtte hente snø for å smeløte vann till oppvasken[:D]Bare herlig det. Men vi hadde minus 23 grader der oppe 2. juledag. Men er jo bare kjekt det da[:)]

Back
Topp