Hei jenter! Har dere plass til en til her inne? =)

MichelBergen

Glad i forumet
Hei!

Jeg er en jente på 21 år som Heter Michell og kommer fra Bergen. Jeg skal egentlig være frisøsrlærling, men siden vi ikke har Bhg plass til minste mann så er ikke det så lett og få til.
Nå venter jeg en liten en rundt 10 August ca. Fra før av har jeg to jenter- Henriette på 3år og 2mnd og Victoria på 1år og 2 mnd. Begge to er desember barn :)
Jeg trives som små barns mor, selvom denne siste her overhode ikke var planlagt, Men vi gleder no oss veldig. Vi er veldig spente på og se hvordan hverdagen blir med 3 små løpende rundt. hehe.

Noen andre her inne som er fra bergen kansje?
Noen fler som venter nr 3? hva er deres tanker om det? =)

Gleder meg til og bli bedre kjent med dere! :)

Gratulerer og hjertelig velkommen hit! :)

Gratulerer med tredjemann på vei og hvelkommen til oss :)
Jeg venter også 3. er veldig spent på hvordan det blir, synes ikke overgangen fra 1 - 2 var så stor, men tenker at det kanskje blir større overgang nå, nå er det jo ikke to hender og et fang til hver, men gleder meg selvsagt veldig :)
Mine blir 4 (juli) og 2 (september) når neste kommer :)

Wow 21 år og venter nr. 3 :-D velkommen hit og gratulerer så mye! :) flott navn du har og forresten!

Gratulerer, og velkommen hit :)
Venter også nr 3, og er fryktelig spent..men gleder oss veldig :)

Sent from my HTC Desire HD A9191

Gratulerer med nr. 3 og velkommen til oss. Jeg venter også nr 3. Er utrolig spent og ungene gelde seg også :-)

velkommen hit. venter nr 3. er svært spent på det. har ei på 7 og en på 4 fra før. så nesten attpå klatt dette, og ikke helt planlagt.

Gratulere og velkommen til hit :)
Bor ikke i Bergen, men venter nr 3.
Har to gutter fra før 8 år og 3 mnd og 2 og 10 mnd. Denne gangen var ikke det planlagt, men veldig velkommen.
Jeg har startet på et årsstudie som jeg hadde ventet lenge på. Siste gang de tok denne utdanningen var for 9 år siden og tror neppe den vil bli tatt igjen før om noen år. Kom gjennom opptaksprøve og fikk plass selv om det er vanskelig å komme inn :)
Jeg kan verken slutte eller ta permisjon fordi begge valgene funker ikke.
Både min mann og mor sa at jeg kunne fortsette utdanningen uten å tenke at dette vil bli vanskelig. Så her blir det ingen utsetting, men vi får håpe at planen ikke endres etter babyen kommer :)

Velkommen hit :)
Bor ikke i bergen, men er "ikke så langt borte" :) må til Bergen for å få 3D ultralyden ;)
Jeg venter barn nr 4 :)

Gratulere og velkommen.
venter også nr 3. vet flere som sier at nr 1 er travel nr 2 er travlere og nr 3 er bare kjekt, for da leker som oftest nr 1&2 så en får litt mer fred + en er blitt mer vant til ting.

har også 2 jenter fra før ei aug09 og ei april11 :-)

Gratulere så mye med spiren,og velkommen skal du være :) Er fra Bergen, eller rettere sagt "øya". Gode, gamle Askøy ;)

Back
Topp