Hei Jenter (er ny her)

rensom

Første møte med forumet
Da hopper jeg fram i lyset :)

Jeg er en jente som er 26 år gammel fra Rogaland
Nå venter vi barn nummer 3, å gleder meg kjempe mye til å blir 3 barns mor :)

I morgen skal vi på første ul. Er så spendt :) Har termin 24 mai.
Noen som har fått vite kjønnet i uke 13+5?

Ellers er jeg mye kvalm i dette svangerskapet. Har dere noen tips som kan hjelpe?

Heihei og gratulerer.

Ritzkjeks eller saltstag kan være godt mot kvalmen.

Tror man ka se kjønnet når man er over 13 uker på vei ja. :-)

Velkommen:-):-). Ultralyd terminen min sier termin 23. Mai. Vi skal på ny ul på torsdag og håper å se kjønn da (da skipper vi oul ).
Ellers har jeg ingen gode råd om kvalme unntatt medisiner.

Velkommen hit og gratulerer :)

Har ikke vært på ul enda, skal på OUL 3 desember :)

Tips til kvalme ja.. Følte ikke selv det var så mye som hjalp annet enn suuuuper lett mat som var lett å holde nede, som f.eks ritz :)! Om det kommer opp igjen og så prøv mariekjeks, den er jo helt tørr og ikke salta :) ellers så er det bare så enkelt og greit som at det meste kommer opp igjen på det verste, til og med vann :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Det som hjelper for meg mot kvalmen, er å spise jevnlig og holde blodsukkeret stabilt. Frukt hjelper, og ingefær. Liker du sushi? Da er det å spise mye ingefær til :)
For meg hjelper det i allefall. Og jeg er kvalm hele døgnet, men nå de siste dagene har kvalmen blitt borte på kvelden, så dvs at jeg "kun" er kvalm fra morgen-ca 1600 på ettermiddagen. Det er fremgang!

Velkommen til oss! Spennende tid vi har fremover!

Velkommen hit, og gratulerer! :)

Her hjelper det å spise epler, appelsiner og klementiner :)

hei hei, og velkommen :D gratulerer med spire :D <3 håper kvalmen går over for deg :) har visst vært heldig og sluppet helt unna den :P

Back
Topp