Hei jenter! En oppdatering fra meg....

skal få en til

Flørter med forumet
Har ikke vært så aktiv her inne frem til nå. Har liksom vært så redd for at noe skal gå galt. Men nå har jeg vel slått meg til ro med at dette går nok bra !! Er 11 + 1 i dag, og for en uke side var jeg på UL. Der lå det et lite nurk med bankende hjert og sprellende armer og ben ! Hadde ikke trodd det skulle være så tydelig allerede.
Ellers går dagene med til å jobbe, og tenke på hvor jeg har mulighet til å spy neste gang. I dag er ikke kvalmen så ille, så *bankibordet* håper den er på vei bort.

Har kjent noen rare "bobler" eller små stikkinger i magen de siste dagene. Noen andre som har det ?

Heihei. Skjønner deg godt;) Men flott at det kommer til å gå bra;). Vi hønemødre bekymrer oss for mye til tider, men det er lov;)
Håper du blir kjempe akiv her nå;)

De med bobler osv. kan jeg ikke svare på. Med mindre det er luft;)

[:D] Heisann, så FLOTT at alt var bra med lille spiren, og gratulerer med snaaaaaaaaaart 12 uker.

Sånne små bobler, ja, det har jeg, ved skambeinet, merker det ekstra sterkt når jeg bruker angelsound, jeg er nesten sikker på det er lillen som spenner i fra seg. Merker også luft og leamus der, men det er annerledes, og flytter på seg på en helt annen måte  

Så godt å høre at alt stod bra til på ultralyd. åsså så heldig som snart er over de magiske 12 ukene.
Ingen bobling i magen her. Bare vanvittig oppblåst [;)]

Back
Topp