Hei jenter :-D

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Hvordan går det med 1-åringene deres? Her stabber hun rundt, 87 cm lang og 13kg tung og stooortrives i barnehagen :-)

Her går det bra! Konstant tenner på vei, så grinete i perioder. Har mista tellinga på antall tenner. :p
Sist kontroll var hu 11kg truur jeg. Husker ikke lengden men. :p Har snart løpt av seg babykiloene og, slekter på sin slanke far :) Går ikke i barnehage her da, men en av juli13-damene er dagmamma (hva skulle man gjort uten BV?:D) de fire dagene i uka jeg er på skole. Har vært andre uka der nå, og det har gått sånn passe greit. Hu driver å tilpasser seg :)

Hei! Her var hun blitt 9,6 kg og 74,5 cm lang på 1 års kontrollen:) begynner i bhg nå 20. Oktober og jeg gruer meg skikkelig til det men går helt sikkert mye bedre enn jeg tror! Løper rundt og er fryktelig aktiv blitt! Frem til for en uke siden hadde hun bare 4 tenner men nå kommer det tydeligvis en hel haug. 3 så langt denne uken så litt sutring har det blitt.

Her var han 76 cm lang og nesten ti kilo på 1-års kontrollen. Storkoser seg i barnehagen, og blir litt grinete hvis han har for mange dager fri. Fortsatt ingen tenner, vi venter og venter...

Hun har blitt 76 cm lang og 9234 gram
Hun elsker og være i barnehagen =) Er deilig når hun flirer og er glad når vi leverer henne =)

Hun begynte å 1 august og nyter det, sitter ikke ro et øyenblikk.
Har 14 tenner og tygger det meste bra nå =) Litt sårt inne i munnen.

Skal bli storesøster i mars 2015 =)

Back
Topp