Hei jenter !!! :D

carinasverden

Forumet er livet
Hei, hvordan går det?

Jeg savner virkelig mai forumet og må nok komme hit mer (enn ingenting som jeg har gjort i det siste :/)

Vet ikke hvorfor jeg sluttet og komme hit. eller jo, når jeg tenker meg om så husker jeg grunnen. Jeg begynte å streike da de skiftet ut forumet. Og da jeg endelig skjønte dette nye så var jeg litt nervøs for å komme krypende tilbake :( Meg og mine sprø tanker :S

Men her er jeg igjen :D Gravid på nytt er jeg også, og har fått termin på bursdagen min :D

Så nok en gang: Hvordan går det med alle dere?
 
så jilt og hørre ifra deg..lenge sia nå :)

Gratulera med ny graviditet :D
 
Har ikke vært her på leeenge selv, er mer på fb. Forsvant sakte men sikkert når det ble oppdatert her selv. Men SAVNER gamle forumet altså!!

Har jo gratulert deg tidligere, men gratulerer igjen med fine magen!;)
 
Heisann sveisann...
har ikke vært her på evigheter jeg heller, nettopp av samme grunn som deg, Carina. Også er livet kanskje en smule mer hektisk nå enn før...husker de lange kveldene foran PC med alle disse spørsmålene.  thihi...
Men hørte noen rykter om at du var gravid igjen, ja. Ska sei.... ;)

Syns det er veldig deilig å være i jobb (som jeg elsker) igjen og bassen er i barnehage og greier. Hadde en litt uheldig start da han begynte. Bhg ble umiddelbart stengt i noen dager 2 uker etter at han hadde startet pga fare for liv og helse.
Så jeg snudde meg rundt og søkte ny bhg og fikk det etter en del samtaler med bydelen. Men nå er alt bra:)

Hvordan er det med dere jenter??? (skal prøve å snike innom her litt oftere....)
 
Back
Topp