Hei jenter :D

LadyZ

Gift med forumet
Sniker litt fra FS forumet...

Jeg lurer på om dere gjorde noe spes. den mnd dere ble gravid?

Oftere sex? Noen spes. dere spiste? Drakk?

Vi brukte eggløsningtester og temping, og hompet ekstra mye de fertille dagene [:D]

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen!

Tja.. Vi hadde jo prøvd hardt i et par år.. Men innfunnet oss med at det nok ikke ville skje.. og ventet på utredning.. Så solgte vi leilighet ei ukes tid før og kjøpte hus, og flyttinga skulle skje veldig fort, så mye stress.. Hadde nattevakter den helga jeg skal ha blitt gravid.. Så eh.. Kanskje det va stresset og tanken om at det ikke ville skje som gjorde susen..?

Hadde sex ca anna kvar dag rundt el. Måneden før eg vart gravid tok sambo sink tabl, for det hadde eg hørt var lurt, veit jo ikkje om det var det som gjorde susen, men e verdt eit forsøk. Masse lykke til[:D][:D]

ORIGINAL: tullingen

Jore ingenting spesielt

samma her.. men eg har hørt at salvie te ska gjørr susen og eg drakk det i den perioden pga influensa [8D] men kem vett ? [;)]

Vi hadde gitt opp å prøve!
Den mnd jeg ble gravid kan nå egentlig ingen av oss huske vi hadde sex men vi må vel tydeligvis hatt det!Så rart at det plutselig sitter når du minst venter det[:)]

Sex minst annen hver dag. Han tok sink. Men ellers så ble vi gravid den måneden vi egentlig begynte med utredning. Var en superstressende sommer med flytting, oppussing ++ 

Hehe, vi hadde ikke planlagt det, og jeg trodde jeg ikke kunne bli gravid pga at jeg hadde hatt blant annet eggstokkbetennelse med en viss prosentsjanse for å bli steril..

Hadde ikke brukt prevansjon på en stund, hadde kanskje et svaaakt ønske om å få en liten en i tillegg til at jeg var så sikker på at jeg ikke kom til å bli gravid på naturlig vis... Ihvertfall, vi bestemte at jeg skulle begynne på prevansjon igjen likevel. Samtidig begynte vi å trene, og med treningen kom sexlyst og friske kropper. Myyye sexlyst. Type hver dag og flere ganger om dagen [:D]

Så slurva jeg med å skifte p-ringen til riktig tid, og vips, så var jeg gravid [:D]

UTROLIG rart med tanke på at jeg hadde gått så lenge uten å bruke prevansjon uten å bli gravid, og med en gang jeg begynte igjen og slurvet, så skjedde det.. Men det var nok treningen som gjorde det! Utrolig viktig å holde kroppen i form og spise riktig! [:D]

Jeg brukte noen månader på å finne ut når jeg hadde eggløsning.. og når jeg hadde funnet ut ca dato var det bare til å hoppe i høyet så mye som muligt.. hehe [:D][:D] 

ORIGINAL: a tina

Jeg brukte noen månader på å finne ut når jeg hadde eggløsning.. og når jeg hadde funnet ut ca dato var det bare til å hoppe i høyet så mye som muligt.. hehe [:D][:D] 
og helst noen dager før eggløsning.. for da er en sikker på et det er sperm der når eggløsning forekommer... det syntest jeg var veldi vikti...

ORIGINAL: A.Msinmamma

Den mnd jeg ble gravid kan nå egentlig ingen av oss huske vi hadde sex men vi må vel tydeligvis hatt det!Så rart at det plutselig sitter når du minst venter det[:)]

vi begynte å prøve et par måneder før sexlysten forsvant i sommer. alt av sex lyst forsvant pga min far ble alvorlig syk og døde i sommer.
vi kan heller ikke forstå at jeg ble gravid når jeg gjorde. kan ikke huske at vi hadde sex den tiden hvor jeg ble gravid...

så kan egentlig ikke fatte det... for sex var det siste jeg tenkte på...
så her tror jeg nesten han har hatt en finger med i spillet... brått har jeg begynt å tro på reinkarnasjon...

ORIGINAL: LadyZ

Sniker litt fra FS forumet...

Jeg lurer på om dere gjorde noe spes. den mnd dere ble gravid?

Oftere sex? Noen spes. dere spiste? Drakk?

Masse vitamin B6 fordi jeg leste at det skulle forlenge lutealfasen, og det funka det[:D]

Lite vits at jeg skriver i grunn... men her var alt planlagt til minste detalj... det er prøverørs baby jeg har i magen. Men forrut før sprøyter og medisiner så trente jeg en del og passe på hva jeg spiste, for å øke sjangsen på at det skulle gå bra. Er man litt overvektig så kan ting gå tregere og vanskeligere med å bli gravid, var i alle fall det jeg fikk beskjed om.
Knasket også folat en god stund før også.

Jeg spiste folat..tror det er med på å hjelpe litt. Står hvertfall på pakken om man planlegger å bli gravid kan det være lurt å spise folat [:)]

Lykke til!! [;)]

Jeg tok slimløsende hostesaft og salvie te frem til eggløsnings dagen denne gangen og når vi skulle lage Tara og spiren satt på første forsøk begge gangene[;)]

Sex hver dag  rundt el da [:)]

Hmm, gutten vår var ikke planlagt, men vi hadde flaks I guess[:D] (Noe jeg er sååå glad for!![;)][;)])

Back
Topp