hei jente...lææææææææææææææænge sia sist

Mamma til 2 Gutta

Elsker forumet
kordan står d tel m dokker.... håpe dokker alle har det bra, hær går d bare supert. men har et sjikkelig domt spørsmål tel dokker......
e d mange hær som har hormonspiralt........
æ fikk næmlig satt inn en for ca 1år sia.... men nu har æ ikkje fådd mensen.... hadde mens sist i des... men den kommer liksom ikkje. alle de andre mnd har æ hadd mensen, men nu e den plutselig borte.....hadde en dag kor det kom nån få dråpa..... e litt stressa nu.... har vært frøkteli sliten den siste tia....å øm i magen.....ikke kvalm, men uvæll....om dokker skjønne,,,,nån som vet om det går an å bli gravid m spiral...

Er det ikke sånn at mange ikke har mens med spiral? Men det er mange som blir gravide med spiral, men det er mer vanlig med kobberspiral har jeg hørt..

Ble vel kanskje ikke så mye klokere av de svarene..[8|]

Men lykke til ihvertfall, uansett hva som skjer og hva du vil skal skje![;)][:D]

Hmm.. Har hørt at flere har blitt gravid på det før. Kanskje ta en test i tilfelle. [;)]
Lykke til [;)][:D]

Hm.. har du hatt mens etter du fikk satt inn spiralen altså???

(har ei venninne som er gravid nå.. hun har også spiral.. ingen som vet hvor spiralen er...bare at det ventes ei jente[8D])

har hatt mensen hver mnd sia æ fikk satt den inn. å de 2 første mnd fikk æ mensen 2 ganga i mnd. sia i sommer har den kommen t samme tid hver mnd, men har nu ikkje had nokka sia des, og da va det som sagt bare nån få dråpa...
kryss fingran for at æ ikkje e gravid.... passe så himla dårli å bli d nu...skjønne jo nu at d e ingenting som e 100% sikkert mot å bli gravid......men satse alt på at d bare e at den e blidd borte....
men kjenne æ får fnatt når mange har blidd gravid m spiral...men trudde d va vanligere m kobberspiral.æ har hormonspiral....
føle mæ litt lurt...for lægen sa t mæ at d va jo bare så sikkert...å nu høre æ om mange som e blidd gravid.....shit,....[&:]

Jeg har hormonspiral, satte den in mars 2010..
Og jeg har ikke hatt mensen en eneste gang, har klart meg bra syns jeg [;)]

Har også hört flere som blir gravide med spiral... Scary [:-]
Håper alt går greit med dig, og syns som de andre her at du ska ta en test for å sjekke det ut ihvertfall

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[:)]
æ tok tæst i dag, å den va negativ...hipp hipp hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp