Hei jeg slenger meg på her

chiquitita

Elsker forumet
Hallo dere, jeg vil så gjerne være med fra starten denne gangen... har ikke vært hos legen enda men med uteblitt mens og to positive tester så tar jeg den sjansen. Skal til legen på torsdag og da for det bli offesielt. Vi har prøvd i 6 mnd nå. Har en datter  fra før , 4 år.Det skal bli hyggelig å bli kjent, gleder meg til å dele denne tiden med dere.
Ha en flott svangerskap til dere alle!!!

Velkommen og lykke til hos legen:)

Takk:-) gleder meg!!

Gratulerer med ny spire! <3 

Du er hjertelig velkommen til junigirlsa!  Spennende med legetime da, du får ha lykke til! 

Gratulerer så mye og velkommen i juni klubben.

Gratulerer så mye :) Kos deg masse med det nye svangerskapet!

Gratulerer såå mye og velkommen til juni:)
ska bli kjekt å bli kjendt:):)

Velkommen hit, og gratulerer så mye med liten spire:)

Tusen takk :-) Gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen!!!

Da har jeg vært hos legen i går, fikk bekreftet graviditeten:-) termin 22 juni..Samme termin som jeg hadde med min første 22 juni 07. Synes det var litt sprøtt..
Helsekortet er på plass, kilone var allllllt for mange, det kom som et sjokk!!! vet jeg er stor ,men såååå stor......, tenker på at jeg gikk opp 22 kilo sist. Hjelpes meg. Jeg må vel passe på litt denne gangen.

Hei, og velkommen <3
Tenker dattera di blir glad når hun får høre at hun skal bli storesøster :)

Huff, ja.. de kiloene. Gruer meg til å gå på vekta jeg også :-/ Forrige svangerskap endte jeg opp med å være lettere dagen etter at gutten var ute, enn jeg var dagen for første svangerskapstest! Det skjer neppe denne gangen.. De får bare komme på de kiloene som må, og så få vi ta opp kampen neste sommer :) Har ikke tenkt å bruke juli på stranda uansett :P

Back
Topp