Hei, jeg er også ny..

Mona32

Flørter med forumet
Jeg testet positivt sist i påska, veldig veldig overraskende. Vi hadde time ved fertilitetsseksjonen for samtale rundt ivf dagen etter at den positive testen lyste mot meg. Vi har vært prøvere i et års tid, og jeg fikk i januar i år konstatert tette eggledere. Og nå altså dette!! Så i stedenfor planlegging av oppstart av ivf, ble det ultralyd hvor vi så en liten bønne med bankende hjerte. Foreløpig termin 15.desember.

Så moro at det klaffer når man minst forventer det! Men sånn er det vel med mye her i livet! ;-) Gratulerer i alle fall! Er formen fin?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk! :) Ja, dette var veldig rart! Vi har brukt eggløsningstester og prøvd på nøyaktig riktig tidspunkt hver syklus i over et år. Da vi fikk vite at egglederne mine var tette, gav vi naturligvis opp og konsentrerte oss om det vi skulle gjennom når ventetida for ivf var over. Det var nok derfor jeg ikke registrerte signalene fra kroppen før jeg var 6 uker på vei..! (Uregelmessig mens, så tenkte ikke over det da den ikke kom!) Nå er jeg kvalm og trøtt, fryser osv- masse plagsomme men veldig velkomne symptomer! :)

Legen min sa en gang at ingen e så fruktbare som de som venter på ivf, for då gir de opp og slutter å stresse ;) Gratulerer så mye :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer! Så morro at det klaffa når dereegentlig hadde gitt opp :p

ååh det hørtes fantastisk hyggelig ut :D

Gratulerer og masse lykke til med svangerskapet! <3

For en solskinnshistorie :) :) gratulerer så masse !!! Og hjertelig velkommen hit til oss :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Gratulerer så mye med lille spira :D
Og velkommen til oss =)

Ååå så kjekt :) Har hørt om mange som erfarer det, så spørs om det ligger noe i det når en slapper av som mest. Gratulerer så masse hvertfall, stas!!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer :-)
Så bra spira endelig satt ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye :) Og velkommen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så fantastisk! Gratulerer:)

Back
Topp