Hei jeg er ny her

Flettfrid

Andre møte med forumet
Heisann alle sammen. Jeg er helt ny her og skjønner nesten ingenting av dette her, men det kommer vel etterhvert. Jeg har en sønn som er snart to, og venter nå nr 2 i mars. Termin er 13.mars.

grattulerer med spiren, velkommen skal du være[:)]

Takk for det:) Jeg skjønner ikke så mye enda-hvordan får dere for eksempel til de tegningene av hvor langt dere har kommet i graviditeten og hvor gamle ungene er? Mye å sette seg inn i her.....

gratulerer med spiren! og velkommen til oss[:D]

gratulere så masse og velkommen hit!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Flettfrid

Takk for det:) Jeg skjønner ikke så mye enda-hvordan får dere for eksempel til de tegningene av hvor langt dere har kommet i graviditeten og hvor gamle ungene er? Mye å sette seg inn i her.....

Disse tegningene kaller ticker, og under FAQ på generell diskusjon, ligger det en forklaring på hvordan du lager din egen.

Gratulerer og hjertelig velkommen[:)]

Hei. Tror jeg nettopp sendte deg en privat melding- du får se om du har fått den. Jeg føler meg helt grønn her inne. Egentlig pleier jeg å holde til på bim og der er ikke ting så avansert som her. Men håper jeg kommer inni ting etterhvert. Jeg kommer fra Stavangeromr forresten:)

Grattis til deg a.
Jeg er ogsa ganske ny her kom inn pa onsdag var det vel.
Er litt forvirra angaaende terminen i den boka jeg fikk til legen staar det at terminen er rundt 23.3 men paa denne terminkalkulatoren som er pa denne nett siden er det 10.3 hum merkelig.

trur det finnes et par måta å regne termin dato på, men det skulle ikke bli så stor forskjell.[8|]     men du e jo gravid[:D]  å det e vell bra[:D][:D][:D][:D][:D]

gratulerer og velkommen![;)]
er også ganske ny her!
Men må si at jeg syns det er mye bedre her enn på bim!!
i must say! så dette svangerskapet holder jeg meg her..[:D]

[:D]Hei på deg og velkommen i marsklubben. Mange klemmer din vei 

Hei igjen. Jeg får samme termin her og på bim (det er bare der jeg har sjekka). Har fått legetime, men det er ikke før 22.august! Men jeg tror at det står ulikt på hvor mange dager jeg har igjen på de to. Vet ikke hvem som teller feil jeg....

Gratulerer og velkommen[:D]

Gratulerer så mye!! Og velkommen hit!

Takker for alle som har ønskt meg velkommen hit. Det er alltid godt å føle seg velkommen:)

Gratulerer med graviditeten !

En spennende tid du går imot nå og håper allt går bra.
Hvis du vil lage ticker så kan du også bare klikke på en ticker her på forumet så kommer du på siden hvor du lager din egen.

Er forresten fra Stavangeromr. selv men har termin 01/04/07.

Lykke til

Gratulerer og velkommen til marsklubben [:D]

Back
Topp