V Værinne74 Glad i forumet 4 Feb 2006 #1 Hei! Jeg er ny her... Jeg er 31 år gammel og bor i Trondheim. Samboeren min og jeg har no prøvd i over 1 år, men akk ingenting har skjedd noe enda...
Hei! Jeg er ny her... Jeg er 31 år gammel og bor i Trondheim. Samboeren min og jeg har no prøvd i over 1 år, men akk ingenting har skjedd noe enda...
V Værinne74 Glad i forumet 4 Feb 2006 #8 Tusen takk for hyggelig velkomst da..! Skal bli kjekt å være med her sammen med dere[:)]
MICAmor Forumet er livet VIP 4 Feb 2006 #10 Hei, og velkommen hit ! Håper du vil trives her. Lykke til med prøvingen.
V Værinne74 Glad i forumet 4 Feb 2006 #11 Noen av dere andre her som måtte prøve en god stund før det ordna sæ..?
V Værinne74 Glad i forumet 4 Feb 2006 #12 Så fint at det gikk raskt til deg - er GLAD på dine vegne[:)] Det er nok mange som sliter, ja - desverre..
Så fint at det gikk raskt til deg - er GLAD på dine vegne[:)] Det er nok mange som sliter, ja - desverre..
V Værinne74 Glad i forumet 4 Feb 2006 #14 Tusen takk! Lykke til du også da - blir spennende med baby i sommer da[:)]