Lykke<3
Forelsket i forumet
Hei, jeg er ny her inne. Heter Nathalie, er 24år, bor uten for stavanger men skal flytte ned til sørlandet i løp av sommeren er planen. (jeg er derifra Har samboer, ei datter som blir 9mnd 23mai og ei bonus datter på 5år
Fant ut for 2 uker siden at jeg var gravid og er nå i uke 11+1 mens termin og ul uke 10+1.
Det var ikke planlagt, jeg ble gravid ca 1 uke før jeg tok p-sprøyta.
Men h*n er veldig velkommen. Hatt en følelse lenge på at jeg får gutt denne gangen,
så blir spennende se
Jeg får innkallelse til tidlig ul for å sjekke at lille er frisk og rask.. siden jeg tok jo p-sprøyta
Andre som har blitt Gravid rett før eller med p-sprøyta og alt har vært fint med lille??
Huff, litt skummelt!!! :/ Hatt en ma første gang jeg var gravid så krysser fingrene
for at alt går bra med huleboeren <3
Hvis noen skulle kjenne meg igjen så huuuusj ^^,
Fant ut for 2 uker siden at jeg var gravid og er nå i uke 11+1 mens termin og ul uke 10+1.
Det var ikke planlagt, jeg ble gravid ca 1 uke før jeg tok p-sprøyta.
Men h*n er veldig velkommen. Hatt en følelse lenge på at jeg får gutt denne gangen,
så blir spennende se
Jeg får innkallelse til tidlig ul for å sjekke at lille er frisk og rask.. siden jeg tok jo p-sprøyta
Andre som har blitt Gravid rett før eller med p-sprøyta og alt har vært fint med lille??
Huff, litt skummelt!!! :/ Hatt en ma første gang jeg var gravid så krysser fingrene
for at alt går bra med huleboeren <3
Hvis noen skulle kjenne meg igjen så huuuusj ^^,