hei, jeg er ny her :)

wimzaa

Elsker forumet
JEg testet positivt i påsken, og dette var overhodet ikke planlagt. Har to jenter på 5 og 4 år fra før og hadde egentlig tenkt at det var nok med to. Nå som sjokket er over håper jeg gleden over svangerskapet kommer mer og mer. Jeg er heldigvis i god form :) I de to forrige svangerskapet slet jeg med kvalme nesten hele dagen i 4-5 mnd.. Har foreløpig termin 17.desember.

Gratulerer! :-)

Gratulerer! Fin dato dere har valgt dere! ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Var ikke helt planlagt for min del heller, men begynner å glede meg over det nå:)

27.12.14
02.06.10

Gratulerer :))

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så masse :)

Gratulerer og velkommen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer! :D

Gratulerer! :) Kanskje det blir gutt, hvis du er mindre kvalm denne gangen! :) Jordmora mi sier at det ofte er slik at gravide med jente er mer kvalm enn med gutt :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Gratulerer! :) Kanskje det blir gutt, hvis du er mindre kvalm denne gangen! :) Jordmora mi sier at det ofte er slik at gravide med jente er mer kvalm enn med gutt :)

Hvis det stemmer håper jeg at jeg aldri blir gravid med jente. Var så utrolig kvalm med gutten min :-P

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Min mor mener det motsatte. :p både hun og tante var veldig kvalme med gutter, men hadde det helt fint med jenter...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp